Giveaway Hi Nona !

Sendu sangat haihh blog tahun ni. Entah kemana perginya momentum seorang blogger tegar yang dulu-dulu tu entahlah. Tahun ni sangat slow berblogging tapi masih setia menjadi seorang blogger ye. Itu haruslah! Bila blog dah sendu, sendu juga nak join segala contest blog jemputan para blogger semua. 

Memandangkan ada masa percuma ni, boleh lah join mana-mana contest/giveaway blog yang mudah-mudah je dulu. Salah satu giveaway yang sedang berlansung, Giveaway Hi Nona! Jemputan dari blogger Nona lama dah. Baru ni lah ada masa nak join. Yang bergelar blogger tu bolehlah join beramai-ramai ye. Syarat senang sangat!

Klik banner untuk sertai Giveaway Hi Nona!

Selain memeriahkan giveaway, dapat juga berkenal-kenalan blogwalking ke blog-blog yang lain. Secara tak lansung dapat naikkan trafik blog masing-masing. Tak menang hadiah pun masih berbaloi-baloi untuk blog kalau join. Betul tak? Kalau menang tu, satu rezeki lah. Hadiah-hadiah yang ditawarkan pun menarik.

Antaranya kau orang boleh dapat bag Quechua, Tshirt, Shawl, Lip Matte, Top Up RM5 dan juga USB Fast Charger. 3 Pemenang dicari. Jadi, join lah beramai-ramai. Mana tahu kau orang salah seorang daripada 3 pemenang tu.

10 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.