Kempen Raya Bersama Traveloka

Baru berpuasa sehari dah nak sembang pasal raya ke? Sembang pasal raya, semua orang pun teruja nak bercerita. Kasut raya lah, kuih raya lah, baju raya lah dan semua berkaitan dengan raya. Tak ketinggalan tradisi balik kampung yang paling penting. Tak balik kampung tak raya lah kan. Dah plan ke nak…

Selamat Berpuasa

Selamat berpuasa semua umat Islam di seluruh dunia. Bertemu lagi kita di dalam bulan Ramadhan tahun 1349H. Alhamdulillah. Bila Ramadhan bermula, bolehlah masing-masing kejar pahala berganda di bulan puasa ni. Siapa yang tak nak pahala tu memang rugi lah kan. Bulan puasa bukan sekadar menahan lapar,…
back to top