Tertarik Dengan The Wedding Heritage Perkahwinan Banglo No.1 di Malaysia

Setiap bakal pengantin mesti nak majlis kahwin mereka gah ibarat wedding of the year. Pernah dengar tak baru-baru ni kecoh dan viral tentang ditipu wedding planner? 

Kesian sungguh! Terpaksalah pengantin dan keluarga pengantin menanggung rugi dan malu akibat daripada ditipu wedding planner. Bertambah kesian lagi bila katering tak hadir pada hari majlis kahwin berlansung.

Bukan setakat pelamin anganku musnah! Malah, hari bahagia bertukar menjadi hari paling sedih buat pengantin. Kalau nak cakap pasal kerugian memang dah berhabis ribuan ringgit. Nak tanggung malu satu hal sebab tetamu semua dah dijemput. 

Kejam sungguh kalau berurusan dengan wedding planner yang tidak bertanggungjawab macam ni. Minta-minta tak terjadi lagi kejadian macam ni. Kesian pengantin dan keluarga pengantin.


Ada satu hari tu, saya ternampak siaran lansung temubual di TV Alhijrah yang membincangkan tentang isu "Wedding Planner Penipu!, Salah siapa?" Topik yang bagus untuk dibincangkan untuk pengetahuan bakal-bakal pengantin yang perlu mereka ambil kisah supaya tidak tertipu seperti kes ditipu wedding planner tu. 

Yang menariknya ialah tetamu undangan temubual untuk topik pada hari tu adalah wakil daripada Top Wedding Planner "The Wedding Heritage" yang merupakan wedding planner terbaik di Malaysia.

Dalam perbualan tersebut, Top Wedding Planner "The Wedding Heritage" menyarankan supaya bakal pengantin berfikir secara realistik dalam mengimpikan majlis kahwin mereka supaya ianya dapat direalisasikan mengikut perancangan dan majlis dapat berjalan dengan lancar. 

Saya sangat tertarik dengan interview tentang Banglo Kahwin atau "Bungalow Wedding" yang dibincangkan. Salah satu tema majlis kahwin yang sangat unik dan sudah tentu lain daripada yang lain.

Tak terfikir sebenarnya tentang tema majlis sebegini, terus saya google dan jumpa maklumat tentang Bungalow Wedding. Kalau masa zaman saya ada tema majlis kahwin macam ni, memang rasa bahagia sangat. 

Terasa nak undur masa ke belakang supaya saya juga dapat merasakan pengalaman majlis kahwin yang sangat menarik dan boleh buat rasa terkenang sampai bila-bila. Rasa nak bersanding semula dengan suami tersayang. Apakan daya, zaman saya sudah berlalu. 



Saya kongsikan artikel ini untuk kegunaan bakal pengantin akan datang. Bagi peluang kat kau orang meraikan hari bahagia yang indah dengan tema Bungalow Wedding yang nampak mewah ini. Saya yakin pasti mesti semua orang akan kagum dan akan cakap 'wow' bila tengok majlis perkahwinan kau orang nanti. 

KENALI THE WEDDING HERITAGE

THE WEDDING HERITAGE (TWH) adalah pakar perancang perkahwinan yang terbaik di Kuala Lumpur dan telah bertapak dalam industri ini sejak tahun 2016 lagi dengan mengutamakan konsep " Banglo Perkahwinan & Pakej Kahwin Cuci Tangan". 

Dengan menggunakan kaedah konsep cuci tangan ini memudahkan pasangan pengantin dan keluarga mengadakan majlis perkahwinan tanpa perlu pening kepala kerana semuanya telah diuruskan dari A-Z. Pendek kata, ianya adalah Pakej lengkap kahwin 2018/2019 ni boleh buat di rumah sendiri atau dewan.

Konsep yang unik ini telah menjadi pilihan ramai terutamanya mereka yang tinggal di bandar yang mahukan majlis perkahwinan dengan gaya ekslusif serta mewah. 

Apatah lagi harga yang ditawarkan oleh TWH sangat berpatutan. Paling menarik, The Wedding Heritage memiliki 3 buah banglo kahwin di Ampang, Kota Damansara dan Putrajaya untuk disewa bagi menjadikan hari bahagia pengantin cukup mewah, indah dan sempurna. 

KEISTIMEWAAN THE WEDDING HERITAGE


1. PAKEJ LENGKAP.

Bukan sekadar banglo mewah yang dilengkapi dengan bilik persalinan pengantin, bilik rehat untuk keluarga serta saudara mara, ruang solat, bilik air dan tandas yang bersih dan selesa dan mempunyai parking yang luas. 

Malah, makanan yang yang disediakan juga sedap-sedap belaka dan beraneka jenis. Tambahan lagi, majlis perkahwinan juga disertakan sekali dengan perkhidmatan RELA bagi menjaga keadaan lalulintas. 

Semua ini hanya terdapat dalam pakej dibawah satu jenama THE WEDDING HERITAGE yang tidak akan dapat di mana-mana syarikat wedding planner yang lain. 

Kan senang bila wedding venue di banglo yang ada pakej lengkap terbaik di Kuala Lumpur dan Selangor ini. Tak payah nak runsing dan tercari-cari lagi. The Wedding Heritage kan ada!

2. PHOTOGRAPHER PROFESSIONAL.

Saya percaya , sesiapa yang tengok gambar majlis perkahwinan yang berlansung daripada pakej The Wedding Heritage ini mesti cair dan terus terjatuh cinta dengan hasil-hasil gambar photographer official sangat cantik

Mana tidaknya, TWH juga menyediakan perkhidmatan photographer official yang mampu memberikan sudut gambar yang menarik setanding dengan photographer international. Bakal pengantin akan ddapat FREE Album & Unlimited Photo berserta pendrive sekali.
Pelamin yang sangat cantik walaupun nampak macam ringkas tapi mampu membuatkan tetamu terpegun melihatnya.


Nampak menyerlah pengantin dalam gambar ni.


Kadang-kadang sudut gambar macam ni memberikan kenangan paling bermakna buat pengantin.

Gambar dari sudut yang berbeza menghasilkan gambar yang terbaik.
Gambar sebegini juga tak ketinggalan untuk diabadikan. 

3. FREE ALBUM & UNLIMITED PHOTO.

Selain FREE album & unlimited photo, banyak juga item free yang bakal pengantin akan dapat dalam pakej lengkap kahwin yang ditawarkan

Agak-agak kalau budget kau orang agak terhad, boleh request custom quotation. Lebih jimat! Dan bakal pengantin pun happy! Ada 3 pakej baru untuk pilihan bakal pengantin.

3 PAKEJ BARU 

4. PAKAR DALAM MENGURUSKAN MAJLIS PERKAHWINAN.

Bila dah ada pakej lengkap yang macam The Wedding Heritage tawarkan ini, memang senang lah kerja menguruskan majlis kahwin. Lagipun team The Wedding Heritage sangat-sangat membantu dalam menjayakan sesebuah majlis. 

Lebih-lebih lagi kredibiliti The Wedding Heritage sebagai wedding planner sangat tinggi bagi membantu bakal pengantin merancang perkahwinan bakal pengantin dari mula sehinggalah hari majlis berlansung. 

5. MEMUDAHKAN KERJA PENGANTIN DAN KELUARGA.

Rata-rata pelanggan yang memilih The Wedding Heritage ini dikalangan bakal pengantin yang sibuk dan tak cukup masa untuk menguruskan majlis seperti golongan professional, doktor, pramugari dan sebagainya yang mempunyai masa yang terhad. 


Mereka yang tidak mempunyai ahli keluarga yang ramai juga sangat memerlukan pakej lengkap sebegini bagi memudahkan perjalanan majlis berlansung dengan baik.

6. TRUSTED WEDDING PLANNER.

Ramai pelanggan yang telah berpuas hati dengan hasil kerja daripada The Wedding Heritage kerana The Wedding Heritage adalah TRUSTED WEDDING PLANNER dan gerenti anda TIDAK AKAN DITIPU sepertimana kes ditipu wedding planner yang viral tu. 

Semua pelanggan yang menggunakan perkhidmatan The Wedding Planner memberikan feedback yang positif dan mereka sangat berpuas hati. Lihat testimoni daripada mereka.





Banyak sebab lagi kenapa bakal pengantin perlu memilih The Wedding Heritage ni. Paling penting The Wedding Heritage adalah wedding planner yang dipercayai tanpa perlu risau. 

Jadi, kepada bakal pengantin yang bakal berkahwin yang tengah tercari-cari wedding venue tu. Dapatkan segera pakej lengkap kahwin 2018/2019 boleh book The Wedding Heritage "No.1 Bungalow Wedding Venue in Malaysia". 

Instagram : @theweddingheritage_official
Facebook : THE WEDDING HERITAGE BUNGALOW
website : www.theweddingheritage.com
Hotline : 016-562 9394


5 comments:

  1. Kawasan cantik.. Tgk design2 pelamin dan kawasan tempat makan tu mmg lawa. Byk kemudahan ada mmg senang dan selesa la utk pengantin dan family buat majlis kat sini. Bsrbaloi.

    ReplyDelete
  2. skrg mmg byk konsep sebegini. pada mama memang tempat dia cantik dan sgt memudahkan bg keluarga pengantin dan tetamu

    ReplyDelete
  3. tahu jugak kisah tu. tempat ni special sangat. kalau saya sendiri rasa tak mampu dengan kos dia tu walaupun all in. sebab untuk 500pax je dah rm19500. dulu daku kawen jemputan 1500pax tp kehadiran lebih dari tu. pengsan mak

    ReplyDelete
  4. eh...not bad jugak kan harga dia...nampak semua cantik pulak tu..dah ter stalker ig diorang...hehehe

    ReplyDelete
  5. Semua cantik!! Pelamin sweet sangat <3

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.