Tasha Jewel Shawl Cantik dan Exclusive

Gara gara tergoda dengan Tasha Jewel Shawl, shawl terbaru keluaran butik Absolute by Nuex Rosli featuring Tasha Manshahar terus request kat husband nak beli shawl yang cantik dan exclusive ni. Baca dari komen di instagram, semuanya memberikan komen yang macam best je untuk membeli satu. Kalau tak satu, dua! hihi.

Semua warna cantik cantik dan yang exclusivenya sebab ada jewel tu la. Ikutkan hati nak beli lebih dari dua tapi cukuplah dua je setakat ni. Save bajet kakak! Fiza pilih warna purple yam dan walnut. Memang suka warna rare yang jarang orang pakai ni. 

Close up material jewel ni. Boleh jadikan medium pemberat shawl supaya jatuh terletak.

Jahitan yang kemas dan Fiza suka jenis heavy chiffon ni. Flowy dan sangat berkualiti.

Normal price RM49. Sekarang ada sale RM44 sehelai. So kira jimat jugak beli masa sale ni. So cepat cepat serbu butik absolute atau order online. Stok macam dah tak berapa nak ada je. Nasib warna yang Fiza nak masih ada stok.

Antara warna yang ada. Semua cecantik sangat. Thanks husband belikan. 

Long shawl with knife-end and bedazzled jewel embellishment Measurement: 1.8M x 0.7M (approximately)Material: HIGH QUALITY HEAVY CHIFFON
Instagram


6 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.