Telekung Lycra Dual Layer Lace Murah

Telekung Lycra Dual Layer Lace Murah kini boleh didapati di Faris Hijab. Kalau dulunya hanya plain Lycra tapi kini lebih menarik dengan design terbaru adanya lace di bahagian muka dan bahagian bawah. Sesuai untuk dijadikan sebagai hantaran, hadiah mahupun untuk kegunaan solat harian. 

Telekung Lycra Dual Layer Lace dari vietnam ni menggunakan material kain lycra yang lembut. Pelbagai pilihan warna menarik untuk dipilih. Kain Lycra yang sedikit berat ni selesa di pakai, tidak jarang dan selamat dari terselak ditiup angin ketika solat. Kain tidak mengecut selepas di basuh.Mudah dibawa untuk travel.

Antara design dual lace yang ada.

Faris Hijab menawarkan harga murah dengan belian borong minimum sebanyak 10 pasang akan mendapat harga istimewa RM65 sepasang. Jika belian bukan secara borong, harga RM80 sepasang dalam waktu promosi sekarang yang akan berakhir.




Berita baik untuk mereka yang ingin menambah side income berniaga secara online. Faris Hijab juga mengalu² mereka yang berminat untuk menjadi dropship faris Hijab tanpa bayaran. Hanya perlu buat sales sahaja. Order kat faris Hijab dan buat pembayaran, Urusan pengeposan akan dilakukan oleh Faris Hijab.

Sementara promosi ni, bolehlah beli borong atau beli dengan harga murah. Berminat nak membeli atau menjadi dropship, boleh hubungi link dan contact number kat bawah ni. Sila mention nama blog Fiza ye. :)

Blog : farishijab.blogspot.com
Contact Number : 012 5053078

Atau nak order dengan Fiza pun boleh, Fiza tolong orderkan untuk korang :)

9 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.