Muslim Niaga Platform Dropship Produk Islamik No.1 Malaysia


Muslim Niaga Platform Dropship Produk Islamik No.1 Malaysia secara online terkini yang sedang hangat diperkatakan di media sosial. Muslim Niaga merupakan platform dropship Produk Islamik bagi membantu individu yang ingin memulakan perniagaan secara dropship dengan memiliki laman web kedai online sendiri yang telah lengkap dengan system yang ada oleh muslim niaga.

Kita sedia maklum bahawa zaman siber kini ramai yang mula menceburi perniagaan secara online yang boleh memberikan keuntungan lebih daripada berniaga secara offline kalau kena dengan cara yang betul. Oleh itu, Muslim Niaga merupakan platform dropship produk Islamik yang terbaik untuk mereka yang ingin berjaya berniaga secara online dengan modal yang rendah.

Fahami apa itu dropship.Dropship merupakan satu konsep perniagaan dimana anda promosikan produk dan uruskan tempahan. Setelah pembayaran diterima daripada pembeli dengan harga pasaran, anda perlu membayar kepada Muslim Niaga mengikut harga produk pengedar. Keuntungan tersebut boleh disimpan dan tidak perlu menyimpan stok. Urusan pembungkusan dan penghantaran akan diuruskan oleh Muslim Niaga. Mudah je kan nak berniaga pun. Hanya perlu promosi dan uruskan tempahan. Nak lebih jelas boleh rujuk gambar dibawah


Sebahagian produk Islamik yang ditawarkan oleh Muslim Niaga seperti :
1.Jam tawaf hijrah 
2: Qaseh Gold Adinda/Kekanda
3: Shawl/Tudung
4: Gajet
5: Tepung Magic/Cheese powder
6: Pelipat baju ajaib
7: Vacuum Telinga Ajaib 
8: MZ Secret Soap

Ada lebih dari 400 produk yang ditawarkan di dalam system untuk dijual dan dropship akan mendapat 10%-30% keuntungan bergantung pada produk. Nampak menguntungkan juga berniaga secara online walaupun hanya berstatuskan dropship. Jangan risau, Muslim Niaga akan bantu jika betul² serius untuk berniaga secara online. Muslim Niaga juga ada menubuhkan Muslim Niaga Support, group di Facebook yang ditubuhkan Khas untuk membimbing Rakan Niaga Muslim Niaga.

Cara mendaftar sebagai Dropship
1. Pilihan Pakej dan Harga Mengikut Kemampuan.
2. Lakukan Pembayaran Mengikut Harga Pakej Pilihan.
3. Pilih Nama Domain Kedai Online

Pakej yang ditawarkan
1. Pakej Asas
RM450 Pendaftaran dan  3 bulan Aktif
2. Pakej Pro
RM670 Pendaftaran  dan  7 bulan Aktif
3. Pakej Premium
RM880 Pendaftaran dan 13 bulan Aktif

Muslim Niaga akan menyediakan website kedai dan setiap RANIA (Rakan Niaga) Muslim Niaga dilengkapkan dengan satu website kedai online mereka sendiri. Ianya sudah dilengkapi dengan 300+ produk serta borang tempahan, sistem bayaran dan juga blog. Secara tak lansung, Ini dapat memudahkan dropship untuk menjalankan perniagaan. Untuk lebih ringkas dan lebih terperinci boleh tengok video ini, mungkin lebih mudah difahami.

Selain itu Muslim Niaga ada menawarkan service seperti Kedai Online, Design, Training Online, Pembekal ,Seminar Mentor Dropship, Train usahawan dan Trading.
Banyak kelebihan berniaga secara online kerana promosi lebih meluas dan secara tak lansung dapat menarik lebih ramai pembeli dan usahawan untuk memulakan perniagaan. Muslim Niaga sangat membantu sesiapa yang ingin berniaga secara online yang ingin menambah duit belanja. Bagi mereka yang berminat atau untuk ketahui maklumat lebih lanjut boleh hubungi di link bawah ini :
Website Muslim Niaga
No.tel 011-14260161
Fanpage Muslim Niaga
Twitter : @mndropship

Usaha yang dilakukan oleh Muslim Niaga ni sangat bagus.Boleh membantu orang Islam berniaga dengan cara yang betul dan keuntungan yang didapati adalah halal.Yang penting kalau kita serius,kita usaha,berdoa dan tawakal.InshaAllah Allah akan bantu kita untuk berjaya.

Kebanyakan antara individu lebih suka menghabiskan masa untuk online kan. Dari online sesaje baik cuba rebut peluang yang ada untuk jana pendapatan untuk masa depan.



Contest SEO Muslim Niaga ini
di anjurkan oleh
Farid Laham
dan ditaja oleh
Muslim Niaga
Sumai Hotel Apartment – OFFICIAL
Sumai Hotel Apartment
Projek Iqra
Farisya Anastasyia
Akma Omar (www.akmaomar.com)
Nannie Isa
Nadia Shaira Shaf’ii
Nabila Biela (www.nabilabiela.com)
Sunshine Kelly
iLuvTour

#muslimniaga #dropship #produkislamik

5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.