Gaya Hidup Sihat Bersama Yeo’s


Gaya Hidup Sihat Bersama Yeo’s adalah sangat sinonim dengan slogan yang diketengahkan oleh Yeo's, iaitu "The Natural Choice". Produk Yeo's ini merupakan produk makanan dan minuman yang dikeluarkan oleh kilang-kilang Yeo Hiap Seng Malaysia. Kelebihan produk keluaran Yeo's ini, yang mana produk yang dihasilkan dengan menggunakan bahan-bahan yang segar bagi mengekalkan citarasa yang asli untuk pengguna merasai kesedapan dan kesegaran produk-produk tersebut. Menarik bukan?

Dalam kalangan produk keluaran Yeo's, produk kegemaran Fiza adalah susu soya. Rasa Soya Yeo's yang pekat memang sedap!. Selain itu, boleh juga dicampurkan dengan cincau dan air batu bagi menambah selera. Sangat melegakan tekak okay! Kalau bulan puasa, memang wajib berbuka dengan produk Soya Yeo's dan sekarang pun tak sah kalau tak pekena Soya Yeo's.

Bertambah menarik lagi, Yeo's telah mempelbagaikan produk Yeo's dengan pelbagai perisa. Malah, susu soya mampu mengurangkan paras kolestrol berbanding susu berasaskan produk tenusu. Selain itu, susu kacang soya juga boleh mencegah osteoporosis dan mengurangkan risiko kanser prostat serta kanser payudara.

Nampak tak kebaikan soya dalam gaya hidup sihat? Untuk mereka yang menjaga kesihatan, pastinya lebih memilih untuk minuman produk yang kurang manis dan tanpa bahan pengawet. Selain soya, produk Yeo's teh ais limau juga memberikan kesegaran dengan rasa teh dan limau yang segar. Malah En. suami sukakan rasanya!

Untuk gaya hidup sihat, adalah penting bagi kita untuk memilih makanan dan minuman yang sihat untuk tubuh badan kita. Bukan hanya pentingkan rasa kesedapan sahaja, tetapi kandungan makanan dan minuman itu sendiri lebih penting.

Tadi Fiza dah berkongsi pengalaman bersama Yeo's. Sekarang jom kita tengok apa lagi produk Yeo's yang dapat membantu kita hidup dengan gaya hidup sihat.

Macam yang Fiza cakap tadi, Yeo's telah mempelbagaikan perisa soya, yang mana terdapat minuman kacang soya hitam dan soya jagung. Terdapat juga dalam pelbagai saiz untuk memudahkan penggemar soya membawa ke mana sahaja untuk dinikmati.

Penggemar soya juga boleh menikmati soya asli Soy Rich yang kaya dengan soya di mana tiada gula tambahan yang di tambah.

Selain soya, Yeo's juga memperkenalkan air minuman selain soya.Masih mengekalkan bahan tanpa pengawet.

Bagi mereka yang sibuk dan sukakan makanan segera, anda patut mencuba mee cintan ni. Ia lebih kenyal dan kaya dengan sumber protein yang bagus serta terdapat dalam pelbagai perisa. Semua sedap sedap!

Yang tak sempat memasak atau yang pandai masak boleh lah masak makanan dalam tin ni. Mudah sangat dalam masa 2 minit dah siap masak. Mudah, cepat dan sihat tidak di tambah dengan MSG.



Penggemar kicap?Cubalah kicap soya Yeo's ni.Guna resepi tradisional,sedap dan juga tidak di tambah dengan MSG.
Okay dah kenal dengan produk Yeo's kan? Lepas ni boleh lah memilih produk-produk dari Yeo's untuk menikmati gaya hidup sihat. Pastikan bahan atau kandungan makanan dan minuman tiada bahan yang boleh memberi kesan negatif kepada tubuh badan kita.

Apa yang korang perlu tahu, Yeo's merupakan produk nombor satu dalam kategori susu soya, kategori minuman dan produk daging di dalam tin. Kurang manis,tanpa pengawet dan tiada MSG tambahan.

Nak tahu lebih lanjut tentang Yeo's Malaysia.Boleh click di link bawah ni.

Produk makanan dan minuman Yeo's boleh disesuaikan atau dicampurkan untuk gaya menu masakan harian. Produk Yeo's bukan sahaja sedap dinikmati, malah membantu kita mengamalkan gaya hidup sihat melalui pemakanan yang tanpa pengawet dan MSG serta kurang gula.

Akan datang mungkin Yeo's boleh mempelbagaikan dan memperbanyakkan lagi produk yang berasaskan menu masakan harian warga Malaysia.

Mari bersama-sama memeriahkan majlis gilang-gemilang Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014, sila klik gambar di bawah untuk mendaftar sekarang.

yeos-minicontest-468x60


24 comments:

  1. hehe..comel suami isteri ni :) singgah sini ye :)
    akak ! syira dah email :)

    ReplyDelete
  2. akak comelnyaaaaaaa gmbaa kt atas :)

    good luck tauuu!

    ReplyDelete
  3. Fizah pun join kontes SBB tu ye? All the best ya

    ReplyDelete
  4. good luck.. :) yeos mmg best..

    ReplyDelete
  5. sy suka soya...hehe btw, all the best sis..:)

    ReplyDelete
  6. ALL THE BEST sis !! :)

    FAZLINA
    www.anjungceria.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. produk yeo's tuh akak suka yg meat dlm tin..sedap

    ReplyDelete
  8. zaza pun suka yeos.. :) gdluck fiza.. :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum awak. sheila dah bantu awak klik g+1 ya. semoga berjaya dah murah rezeki ~~~

    ReplyDelete
  10. Interesting entry you have here dear. Akak done klik G+ and shared. Semoga berjaya dear :)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum dik Fizah...semoga berjaya yer..

    ReplyDelete
  12. wah ramai juga yg join ni..hihi..gud luck :)

    ReplyDelete
  13. Sir `Ala barakatillah kak fiza. semoga rezekinya dipihak akak. Aamiin ^_^

    ReplyDelete
  14. kegemaran ramai soya yeos..comel jer model-model yeos kat atas tu...akak dah tekan G+...good luck.

    ReplyDelete
  15. tak prnah cuba, baru tahuu byk produk diorang, hahaa... tq info,nanti nk criklaa..tgk komen2 depa ni, cm best jeee =p~

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.