Untuk Fashionista dan Stailista dari Butik KZ Nabihah

Hari ni nak share tentang fashion pulaklah. Lately, banyak fashion yang luar biasa kita tengok. Mostly semuanya cantik² dan ramai yang buat blogshop or business online melalui facebook.Kita sebagai pengguna kena bijak memilih dan membeli online ni. Jangan sampai kita menyesal. Tapi kalau korang memilih butik KZ Nabihah dan membeli, confirm korang tak menyesal punya.

Inilah rupanya web blogshop Butik KZ Nabihah. Rupa blog pun dah stailista kan. Ni bagi tunjuk sikit je. Nak tengok banyak kena lah terjah nanti ok.

Yang tadi tu intro je. Apa yang ada dalam butik KZ Nabihah ni adalah baju,tudung dan pelbagai accesories untuk MUSLIMAH.Apa yang bestnya pulak, Butik ini menyediakan pakaian PLUSSIZE sehingga 6XL dengan kualiti yang terbaik dan harga yang mampu milik. Dengan gaya terkini dan fesyen yang up-to-date, KZ Nabihah cukup lengkap untuk menjadi butik pilihan terbaik! Korang tengok je la dress yang ada ni. Rambang mata nak pilih tau. Tak sama dengan butik lain.

Kadang² orang yang chubby ni kurang confident nak menggayakan baju yang ada kan.Tak perlu risau dah, KZ Nabihah bagi korang cukup pilihan untuk berfesyen.Pilih je mana yang berkenan di hati.Pelbagai corak dan warna ada.Lepas ni boleh lah bergaya sakan kan tak kisahlah dress up untuk event ke,casual ke.Sesuai je :).Lagi satu kain baju² berkuality tinggi dan tak jarang.So tak perlu nak risau juga kalau bila pakai nampak garisan yang dalaman tu. Boleh baca testimoni ni kalau tak percaya.[click here]

Mungkin dengan berfesyen up to date boleh menaikkan self confident korang kan.Sesekali nak jugak up to date.Tipulah kalau korang tak nak atau tak suka.Pada Fiza fesyen ni selagi tak melampau cara berpakaian dan selagi menutup tu kira ok.Setakat ni Butik KZ Nabihah menampilkan style loose..Tak terlalu fit dan melekap.Cuma perlu pakai dan gayakan mengikut kesesuaian.Sopan itu dah semestinya!


Perasan tak?Perasan tak?Ada sorang blogger jadi model Butik KZ Nabihah ni. Cer teka yang mana?Malas teka la tu kan.Meh sini nak bagitau. Blogger coklateyes yang comel ni dapat tajaan dari Butik ni tau [entry tajaan].Untunglah kan.Korang ingat model semua kena tinggi lampai,badan solid je kan.Oh No No No..ternyata Butik ni bukan biased okay! Fair untuk semua.

Butik KZ Nabihah ni bukan calang² butik okay. Butik yang berjaya sehingga kini. Masuk majalah dan dapat menang award lagi tu.Siapa tak bangga kalau owner nya kaum kita sendiri kan. Kalau dulunya biasa² sekarang dah berjaya. Alhamdulillah..Tahniah untuk owner Butik KZ Nabihah,Nabihah.Owner yang friendly.Korang pasti puas hati dapat layanan customer service yang terbaik.

Dari tadi sembang tak habis kan.Banyak nak di share kan tentang Butik ni sebenarnya.Tapi elok rasanya korang rasakan sendiri so tak perlu Fiza nak sembang terus kan.Kalau korang nak shopping baju cecantik dari size XS sampailah size 6XL.Kalau nak lebih selesa,ukur baju di badan sendiri dan KZ Nabihah sangat membantu.Harga pun tak mahal,mampu milik!

Jom singgah.Tak nak beli pun takpe,cuci mata dulu mana tahu esok² korang berkenan dengan latest fashion nanti kan.Kalau dah singgah tu,like lah sekali.Korang boleh dapat lebih info dan fesyen terbaru daru Butik KZ Nabihah ni.Lebih mudah untuk korang order jugak nanti kan.Siapa lagi nak support kengkawan blogger kita kan.Kalau berpuas hati,boleh share jugak.


Jom shopping!

Website : http://www.kznabihah.com
Fan page : https://www.facebook.com/kznabihahboutique

Nak tengok lagi cepat update boleh follow IG Butik KZ Nabihah, id : KZNABIHAHBOUTIQUE.

Bagi mereka yang berdekatan dengan Butik KZ Nabihah di bangi,boleh datang terus ke butik

No 20-02, Seri Bangi, Jalan 8/35,
Seksyen 8, Bandar Baru Bangi,
Selangor.
Telefon : 03-89200013

Currently, mereka gunasignboard Minaz Boutique.Korang naik je ke tingkat 3 ye.Dibuka SETIAP HARI (10am-7pm)

Hopefully dengan entry ini dapat membantu korang dalam dunia fesyen.Fashionista mesti suka punya! Barulah stailista gitu :) Sangat menepati citarasa.

10 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.