Service AirCond Murah Segamat

Betul ke tak Daikin jenama aircond terbaik dan jimat elektrik? Rumah Fiza pakai aircond jenama Daikin Eco King tu. So far nak kata jimat ke tidak bergantung pada banyak mana penggunaannya lah. Bulanan average bil elektrik bawah RM150. Tiba-tiba nervous lain macam bila fikir bil elektrik musim PKP ni. Berapalah agaknya entah!

Penggunaan aircond, masa tidur dengan set timer pukul berapa dan automatic OFF. Siang pulak kalau panas sangat baru ON. Nak jimat lagi, ON sampai bilik sejuk lepas tu OFF. Tapi kadang-kadang ON terlebih masa juga. Kira average bil elektrik tu tak larilah.  Apa yang Fiza baca dan faham tetapan suhu terbaik antara 26⁰-27⁰ macam tu.

Kalau guna suhu 26⁰ tu dah sejuk dah tu. Ada yang guna pada suhu 16⁰ memang kebal sejuk badan kau orang eh. Selain Daikin, jenama York dan Midea pun antara aircond pilihan pengguna. Dah guna aircond ni jangan hanya tahu guna je. Selain kena belajar penjimatan penggunaan aircond, kena juga ingat untuk service aircond bila tiba masanya.

Bila masa nak kena tambah gas. Bila masa nak kena servis. Itu kena ambil tahu kalau nak aircond maintain elok terjaga. Jangan bising pulak aircond tak sejuk lah , aircond tak berfungsi lah, air bocorlah kalau sendiri tak ambil tahu. Macam-macam masalah akan datang kalau kita sendiri tak tahu nak gunakan dengan baik.

Service AirCond Murah Segamat

Tak pandai buat sendiri lagi-lagi tak tahu punca aircond tak berfungsi tu dan aircond tak sejuk tu, silalah hubungi mereka yang lebih pakar. Takut nanti pandai-pandai sendiri lain pulak jadinya nanti. Satu masalah lain pulak yang datang. Dengan musim PKP lagi ni kan. Panggil je orang datang servis aircond.

SERVICE AIRCOND MURAH SEGAMAT (BATU ANAM, TAMAN YAYASAN DAN SEKITAR SEGAMAT)


Untuk yang berada di sekitar Segamat, boleh dapatkan perkhidmatan daripada AMN COOLING SERVICES yang menawarkan pelbagai perkhidmatan untuk servis aircond seperti aircond tak sejuk, aircond tak berfungsi, air bocor, tambah gas dan lain-lain servis.

Selain servis untuk aircond, ada juga perkhidmatan penyambungan wayar elektrik (electrical wiring). Kalau tak musim PKP, boleh dapatkan servis aircond AMN Cooling Services di sekitar Selangor juga. Bercita-cita nak tambah aircond ke apa ke, boleh lah contact tanya-tanya dan bawa berbincang.

Hubungi:
www.wasap.my/60193504223/servisaircond
www.wasap.my/60132794849/servisaircond


6 comments:

  1. AC memang perlu diservis berkala Cik biar performanya terjaga dan masa pakainya bisa lebih panjang

    ReplyDelete
  2. un ni kalau tak 16 tak terasa ...jenuh bergaduh dgn tok laki ..cuma malam je yang pasang 19-22c

    ReplyDelete
  3. bil letrik terkini da sampai...akhirnya pekerja tnb da mula da check meter dari rumah ke rumah...

    ReplyDelete
  4. Pakai Daikin juga. Tapi jarang guna aircond waktu malam. Guna bila siang terlampau panas x boleh bawak bincang

    ReplyDelete
  5. Kalai kat opis tempat kerja ni, x leh takda air cond.. x selesa betol..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.