Air Humidifier Adorable Cat With Fan & LED Lamp

Lama sudah rasanya Fiza nak beli air humidifier Kaison yang comel ni. Pernah dua kali pergi Kaison dekat Mytown dan Paradigm Mall tapi air humidifier out of stock. Dengar je AEON Nilai baru buka, ada Kaison store pula tu memang terus ajak husband pergi semata-mata nak cari air humidifier yang comel ni. 


Ye, tahu. Boleh beli online dan banyak pilihan di pasaran. Tapi nak buat macamana nak beli yang kaison punya juga. Nak belek-belek, pegang dan tengok sendiri in real. Kalau puas hati baru beli. Bila nampak banyak stok dekat rak memang happy giler kot! Bayangkan berbulan menunggu mencari akhirnya dapat juga Fiza dapatkan air humudifier ni.

Bukan hanya tergoda dengan kecomelan tapi dengan fungsi air humidifier ni juga. Nak beli air diffuser macam tak ada bajet lagi. Jadi, beli air humidifier je lah dulu walaupun bukan jenis yang boleh campur essential oils. Janji ada wap kepul-kepul keluar dan lembapkan udara persekitaran pun dah cukup baik. Sekarang musim panas, memang tepat pada masa dan ketikanya Fiza beli air humidifier ni. Nak tahu beza air humidifier dan diffuser? Boleh rujuk artikel ni >>PERBEZAAN AIR HUMIDIFIER, DIFFUSER DAN PURIFIER.


SET AIR HUMIDIFIER
  • Air humidifier
  • 2 cotton swab
  • USB Fan
  • USB LED Fan
  • USB power supply
LED Lamp

Dalam gelap
Gambar dengan kipas Fiza lupa snap, tapi boleh tengok video kat bawah ni. Air humidifier ni Fiza tak pasti ada berapa warna, yang Fiza nampak ada pilihan warna putih, pink dan biru.


Harga di RM39.90 seperti dalam gambar di bawah. Kalau berminat beli je di Kaison berhampiran rumah kau orang. Nak kirim dengan Fiza memang tak boleh lah sebab Fiza entah bila pergi sana lagi dan entah ada ke tidak stok. Apakata kau orang cari personal Kaison. Lagi senang nak buat tempahan kan.



5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.