Review | Black & Black Pore Cleansing Foam Set

Mencuci muka memang rutin harian setiap orang yang mementingkan kebersihan dan kecantikan kulit muka. Kalau malas nak bersihkan kulit muka, jangan bising pula kalau jerawat datang beranak pinak kat muka tu. Lagi-lagi kalau jenis bermakeup setiap hari, wajib cuci muka sebersih-bersihnya baru lah jerawat tak berkunjung tiba. Sejauh mana kau orang yakin yang kau orang cuci muka dengan bersih?


Jenis kulit licin halus mulus memang takde masalah bab cuci muka, cuci macam biasa guna jari jemari pun dah boleh yakin bersih. Tapi yang jenis kulit muka berparut, kasar dan mempunyai pores yang besar agak bermasalah sikit untuk cuci muka dengan bersih. Jadi, untuk lebih yakin cuci muka dengan bersih perlulah guna berus untuk mencuci muka. Eh, bukan macam berus sabut tu. Berus khas untuk mencuci muka. Jangan pula guna berus sembarangan, nanti rosak pua kulit muka tu.

Jenis kulit tak berapa  nak licin dan bermasalah macam Fiza, Fiza cuba guna Black & Black Pore Cleansing Set ni untuk cuci muka lebih bersih dengan kaedah ini. Mudah mudahan lah berkesan sebab dah fed up juga nak dapatkan kulit yang sihat dan cantik ni. Sampai bila nak bergantung pada makeup je yang cantik hanya sementara.

Lebih baik kita dahulukan kulit muka yang cantik dan sihat. Bila kulit muka dah okay cantik tak perlu lah nak bermakeup sangat kan. Dalam masa yang sama boleh juga jimat duit belanja untuk beli barang makeup. Betul tak? Disebabkan itu, Fiza pun mula gunakan Black & Black Pore Cleansing Foam Set ni.


SET PENCUCI MUKA LENGKAP

Apa yang membuatkan Fiza tertarik untuk mencuba sebabnya ia set lengkap. Pencuci muka dengan berus sekali. Tak perlu susah payah nak beli asing-asing pencuci muka dan berus. Dah siap sekali dalam satu set lengkap dalam satu harga.


HARGA MURAH

Pada Fiza harga yang ditawarkan tu sangat berpatutan dan boleh dikatakan murah juga lah. MYR36 untuk satu set. Murah juga lah kan. Ikutkan kalau beli berus sahaja yang dipasaran pun tak murah sangat kan? Kiranya dah boleh jimat beli sekali 1set.

BERUS LEMBUT DAN UNIK

Disebabkan jenis berus yang lembut dan bentuknya yang unik ni juga buatkan Fiza nak mencuba. Permukaan berus dia tak rata dan berbentuk bonjolan bulatan. Berus juga mudah dicuci dan cepat kering.
 

MEMBERSIH DENGAN BERKESAN

Dengan menggunakan jenis berus seperti ini dapat membersihkan pores dengan lebih berkesan tanpa merosakkan berus berbanding berus yang rata. Seriously perbezaan cuci muka dengan berus jauh lebih bersih daripada menggunakan jari.

BERUS TANPA BATERI

Pada Fiza berus tanpa bateri lebih mudah dijaga dan di cuci. Jimat pun jimat tak perlu beli dan ganti bateri. Hanya perlu berus secara manual dan gosok dengan lembut pada kulit muka. Sayang kulit muka kan? Jadi, bersihkan dengan lembut. Gosok kasar kasar pun bukan hilang segala kotoran pun. Kulit rosak lagi ada lah. Cukup sekadar gosok dengan lembut sudah memadai cara bersih yang betul.
Berus halus

Black & Black Cleansing foam dengan 9 jenis black plants

Akan membentuk lebih banyak foam jika menggunakan berus.
Kulit lebih bersih
Saiz sederhana 50ml
INGREDIENTS
Mulberry extract - Reduces signs of aging and heals damaged skin
Blackberry extract - Packed with vitamin C and A for a bright, glowy complexion
Blueberry extract - Rich in antioxidants and has vitamins A, C and E to protect and repair sun damaged skin
Black soybean extract - Has moisturizing and anti-aging properties

HOW TO USE
Dampen face and brush, then squirt a small amount of product onto the brush before working it onto the face in circular motions. Once clean, rinse off with water.

WHAT's GOOD
Gentle but powerful cleanser to rid the skin of dirt and impurities
Contains 9 black plant extracts to clarify, nourish and hydrate the skin
Use with pore brush provided to lather up a rich foam

Mesti kau orang teruja sangat nak guna produk black & black Pore Cleansing foam ni kan. Dapatkan segera sebelum out of stock di Althea Korea.

3 comments:

  1. murah..packaging pun lawa. kalau beli ni, mesti lagi bersemangat nak cuci muka hari2. hahaa

    ReplyDelete
  2. alahai comel nyer :)
    aida pun guna berus utk cuci muka.
    yg guna bateri. satu brand ni lah.
    ok. nice.
    baca entry fiza ni, mcm nak berus utk kak nurin.
    takde bateri, mudah utk dia di asrama :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.