Mama Sutra Selesaikan Masalah Wanita Dengan Berkesan

Keputihan, haid tidak teratur, vagina berbau, bau badan dan macam-macam lagi masalah wanita yang sering menghantui hidup seorang wanita. Antara permasalahan yang Fiza sebutkan pasti ada salah satu masalah yang pernah kita alami terutamanya keputihan. Keputihan memang satu masalah yang sering berlaku pada wanita samada normal atau tidak. Walaupun masalah keputihan ni ramai menganggap perkara biasa tapi kena ambil serius sebab adakalanya keputihan boleh menyebabkan kegatalan dan menyebabkan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian Miss V.

Keputihan sebenarnya berfungsi untuk memelihara bakteria baik di dalam vagina dengan cara mengekalkan pH dan nutrien yang ada. Jika bakteria jahat memasuki ruang vagina, ia boleh menyebabkan keputihan tidak normal. Terdapat beberapa jenis keputihan iaitu putih jernih, kekuningan, perang, hijau dan jangkitan yis.

MAMA SUTRA

Bercakap tentang keputihan, Fiza juga pernah mengalaminya. Memang rasa tidak selesa dan sangat tak suka bila keputihan melekat pada underwear tu. Boleh stressed dibuatnya! Bila travel terpaksalah pakai panty liner dan sentiasa bertukar panty liner untuk jaga kebersihan masa nak bersolat tu. Tapi jenis keputihan yang Fiza alami ni macam on off juga lah. Jaga kebersihan Miss V tu nombor satu paling penting. Kemudian kenalah jaga cara pemakanan dan jenis kain underwear yang kau orang pakai.

Nak cara mudah, Fiza jumpa satu penyelesaian yang memang mudah untuk semu wanita jika alami keputihan. Caranya mudah dengan pengambilan MAMA SUTRA setiap hari. So far, Fiza tak pernah dah pakai panty liner dan sekaligus boleh bantu selesaikan masalah keputihan. Oh ya, bukan masalah keputihan je tau. Kalau kau orang ada masalah miss V berbau ke, haid tidak teratur ke, silalah cuba MAMA SUTRA ni. Fiza pasti kau orang tidak menyesal untuk mencuba MAMA SUTRA. Why not kita ikhtiar dengan cara ini.


Kenali Mama Sutra
MAMA SUTRA adalah satu makanan tambahan (supplement) kesihatan yang dikeluarkan oleh Glamohealth dimana supplement ini diperlukan oleh setiap wanita untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan luaran dan dalaman. Disamping itu Mama Sutra dapat membantu wanita dalam menyelesaikan beberapa masalah wanita seperti keputihan, haid tidak teratur, miss V berbau dan lain-lain lagi.


Pengalaman Dengan Mama Sutra
Sebelum pengambilan Mama Sutra, Fiza mengalami masalah keputihan seperti yang Fiza telah ceritakan tadi. Agak kerap pakai panty liner sebab nak jaga kebersihan miss v dan perlu jaga kebersihan untuk solat. Fiza consume Mama Sutra sejak awal bulan ini (September). Kira-kira seminggu berlalu.

Pertama kali cuba Mama Sutra, Fiza suka dengan rasanya yang sedap macam makan buah manggis. Ada masam manisnya. Ye lah kan, salah satu bahannya adalah buah manggis. Ikutkan rasa nak buat air je! Memang sedap, tak tipu! Kalau rasa sedap, takde lah liat nak makan ikut jadual. Betul tak? Salah satu faktor yang membuatkan rajin nak consume Mama Sutra.

MAMA SUTRA

Hari demi hari, yang Fiza perasan adalah Mama Sutra memberikan tenaga selepas diamalkan. Lepas minum tu, seharian kau orang akan rasa lebih segar nak buat aktiviti harian. Kalau tidak, memanjang lemau je badan ni ha. Lepas tu barulah kurang sikit permasalahan keputihan yang Fiza alami tu. Takde dah lah nak kerap pakai panty liner kalau keluar kemana-mana nak jaga kebersihan.

Lagi satu bab buang angin memang best. Kadang-kadang badan ni susah sangat nak keluar angin. Bila angin terperap dalam badan jadi tak selesa. Bila Mama Sutra memudahkan membuang angin dalam badan, jadi ringan sikit badan. Itu yang macam cergas sikit badan ni kan. Salah satu sebab lagi, Fiza ikhtiar juga lah untuk mendapatkan zuriat. Bolehlah cuba, jikalau ada rezeki Alhamdulillah.

Keistimewaan Mama Sutra
  • Membantu merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur
  • Membantu merawat masalah vagina berbau
  • Membantu mengetatkan faraj
  • Membantu merawat masalah lelehan yang banyak pada faraj
  • Membantu melambatkan proses menopous
  • Membantu mengurangkan masalah senggugut
  • Membantu membuang angin dalam badan
  • Membantu menghilangkan bau badan
  • Memberi tenaga dalaman wanita
  • Membantu merawat masalah dalaman dan memudahkan untuk mendapatkan zuriat

Kandungan Mama Sutra
Kurma Mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
Prunes
Membantu mengawal fungsi sistem penghadaman dan ini amat baik bagi mereka yang menghadapi masalah sembelit.

Delima Delima dikatakan sangat baik untuk meningkatkan tahap kesihatan. Kolestrol dan lemak dapat dikurangkan secara perlahan-lahan. Ia juga membekalkan vitamin yang membantu kulit agar tampak lebih berseri serta cerah.




Buah tin
Makanan tambahan untuk kesuburan. Ini disebabkan vitamin dan mineral di dalam nya untuk menggalakkan tenaga dan stamina.




Kacip Fatimah
Mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual

Air mawar
Khasiatnya memberikan rasa tenang dan menyegarkan untuk tubuh anda. Bahkan bagi anda yang memiliki gejala psikologi, seperti stress akibat penyakit jantung akan perlahan lahan di sembuhkan melalui cara ini.

Buah asam gelugor
Meningkatkan daya tahan tubuh diperlukan supaya kita tidak mudah sakit. Selain mengandung antioksidan yang berguna untuk melawan radikal bebas, Garcinia Combogia juga dapat digunakan sebagai salah satu solusi bagi anda yang ingin selalu tampak awet muda.


Halia
Halia berkait rapat dengan proses keradangan dan kesakitan termasuk sakit otot selepas bersukan, sakit akibat datang bulan dan arthritis.
Sirih
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan sistem peranakan.

Kunyit putih
Mencuci darah dan kekotoran dalaman, kecutkan rahim (bagus untuk kurangkan buncit), kecutkan buasir, kecutkan fibroid, kecutkan semua jenis ketumbuhan dalaman, menyuburkan peranakan, memulihkan luka2 dalaman, naikkan seri muka, buang angin, elakkan tombong atau rahim keluar atau rahim jatuh.





Manjakani
Mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin

Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan sistem kemutan.
Manggis
Kulit manggis mengandung banyak zat aktif yang berguna untuk mengobati berbagai penyakit, salah satunya untuk mengobati keputihan.


Kayu manis
Ia terbukti berkesan untuk mengawal kesakitan senggugut kerana kulit kayu manis ini mengandungi bahan kimia semula jadi yang dipanggil cinnamaldehyde.Kajian menunjukkan cinnamaldehyde dapat meningkatkan hormon progesteron dan mengurangkan penghasilan testosteron pada wanita, sekaligus membantu untuk mengimbangi hormon
Habbatussauda
Habbatus sauda meransang tenaga dan membantu pemulihan kepenatan dan semangat. Ia juga membantu kesuburan.

Collagen
Kolagen pun adalah jenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit.



Arabic gum
Memperbaiki tindakbalas sistem imun tubuh melalui rangsangan kepada sel dendritic didalam lumen usus dan penghasilan cytokine. Selain itu Arabic gum dapat membantu melegakan senggugut



Cara Pengambilan Mama Sutra
Seperti yang disarankan, Fiza minum 1sudu sebelum sarapan pagi dan 1 sudu sebelum tidur dengan menggunakan sudu plastik sebab dikatakan salah satu bahan yang terkandung dalam Mama Sutra adalah madu. Jadi, untuk mengekalkan khasiatnya, perlu gunakan sudu plastik. Ingat tu!

MAMA SUTRA

Harga Mama Sutra (250ml)
RM40 SM
RM45 SS

Untuk Pembelian dan Pendaftaran Agent PERCUMA
Fanpage FB : Mama Sutra HQ
Instagram : @mamasutrahq
Hotline : 014711 6101

Jika kau orang berminat untuk berniaga di rumah dan tambah pendapatan boleh daftar sekarang secara PERCUMA sebagai AGENT MAMA SUTRA. Ye, pendaftaran percuma dan lepas tu boleh buat bisnes terus.

#mamasutrahq #mamasutrabyglamohealth #womendesire #glamohealth #rahsialamuntukesihtan
#mamasutraxmo
with love,
Sihatimerahjambu

Comments

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.