Hello, I'm Althea Angels

안녕 annyeong! Kembali bersama entry ALTHEA lagi. ALTHEA, bukan lagi nama baru dalam dunia kecantikan produk Korea. Kini, Althea telah berkembang ke serata negara Asia termasuklah Malaysia dan tahun ni je Althea dah berumur 3 tahun. Tahniah dan happy birthday Althea. Apa yang paling menyeronokkan Fiza terpilih sebagai salah seorang Althea Angels dalam bulan Jun yang lepas.


Yeay! Rasa excited sangat bila terpilih jadi Althea Angels. Tahniah juga untuk mereka yang terpilih. Lepas ni kau orang akan disajikan dengan barangan kecantikan dari Korea yang terbaru dalam blog ni. Jangan lupa singgah sini selalu kalau nak tahu tentang K beauty yang terkini dari Althea. Tak sabar nak cuba skincare dan produk makeup dari Athea. Mana tahu boleh add on skill make up dan kulit jadi lebih sihat dan cantik dengan produk kecantikan dari Korea, betul tak? 

Walaupun berita gembira ni agak dah basi untuk diceritakan tapi tetap nak cerita juga sebab lepas ni ada cerita banyak lagi tentang produk dari Althea. Kau orang tunggu ye. Janji jangan lari.

Thank you Mamasan Tammy Lin, Angel Syahira and Althea's family.

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.