5 Hadiah Menarik Untuk Lelaki

Seorang perempuan selalu pening kepala memikirkan hadiah yang menarik dan bermakna untuk seorang lelaki. Setiap kali birthday ayah ke, ahli keluarga lelaki ke, suami ke atau kawan lelaki mesti macam blur tak tahu nak bagi hadiah apa? Betul tak? Fiza sendiri pun pening tak tahu nak bagi hadiah apa untuk birthday husband hujung bulan ni.



Alang-alang tengah mencari hadiah birthday untuk husband tu, Fiza kongsikan sekali dalam entry ni. Manalah tahu kot berguna juga untuk bagi idea pada kau orang yang tengah mencari hadiah untuk seseorang. Jomlah kita ambil tahu hadiah apa yang lebih menarik dan lebih bermakna untuk lelaki.

5 Hadiah Menarik Untuk Lelaki


1. Wallet


Kalau kau orang nak tahu, seorang lelaki jarang bertukar wallet selagi wallet dia orang tak koyak rabak. Jadi, kalau rasa-rasa wallet dorang dah makin uzur tu sila hadiahkan wallet. Confirm dah dapat yang baru mesti dia orang akan suka dan pakai yang baru.

2. Perfume


Tahu tak kau orang yang lelaki ada bau dia tersendiri dan kadang² tak pakai perfume pun takpe. Sekadar pakai deodorant pun dah memadai. Ada sesetengah lelaki yang jarang pakai perfume dan hanya pakai deodorant sahaja. Ada juga yang suka pakai perfume tapi tak semua perfume dia suka. Jadi, kalau dapat perfume yang dia suka tu memang sangat bermakna lah untuk dia kan.

3. Jam Tangan


Jam tangan sangat penting untuk seorang lelaki ye. Biar mereka lebih alert untuk menepati masa dan takde alasan untuk lambat dalam semua hal. Kalau dah hadiahkan tu, haruslah hadiahkan jam tangan jenama dan mengikut citarasa dia.

4. Gadget


Memandangkan zaman sekarang zaman teknologi, banyak gadget canggih yang ada dipasaran untuk memenuhi setiap hobi. Jika seorang lelaki tu suka travel, apakata hadiahkan go pro. Kalau suka bersukan mungkin boleh hadiahkan fit bit. Apapun kenal pasti hobi mereka terlebih dahulu ye.

5. Hadiah Rekaan Sendiri

Bila dah pening sangat tak tahu nak bagi hadiah apa, apakata kau orang berikan special presents for him and personalized gifts for him. Contohnya hadiahkan sehelai kemeja T, mug, bantal, dan kusyen yang dihiasi dengan gambar kau orang berdua. Hadiah yang sangat bermakna dan lebih bernilai untuk dijadikan kenangan. Betul tak? Tak perlu susah payah untuk buat sendiri, hanya perlu order www.printcious.com/my.

3 Sebab Kenapa Anda Perlu Memilih Printcious

1. Banyak Pilihan
2. Harga Murah
3. Berkualiti

Macamana? Dah dapat idea tak nak berikan hadiah apa untuk orang yang tersayang? Dah jumpa printcious ni rasa macam rambang mata pula nak pilih yang mana satu hadiah yang terpaling sesuai. Agak-agak Fiza pilih hadiah yang mana satu? Fiza akan kongsikan dalam entri akan datang okay. Nantikan!

If you are looking for best door gifts idea for guests, don’t forget to contact them. Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, birthday party prop is your best entertainment. Don’t miss to click here too Button Badges Malaysia, Bulk Order Color Mug, Bulk Order Magic Mug, Bulk Order Lanyard, Bulk Order Mousepad. We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event 

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.