Menang Mudah RM50 Dengan Sertai Mini Giveaway For Top Commentator

Hai kau orang semua! Nak menang RM50 dengan mudah tak? Nak tahu caranya? Kau orang kena sertai Mini Giveaway For Top Commentator di blog duniafarisya.com dengan hanya meninggalkan komen pada mana-mana artikel di dalam blog tersebut. Mudah bukan? Bagi kau orang yang kaki komen ataupun yang silent readers tu rebutlah peluang menang RM50 dengan mudah.

Untuk pengetahuan semua, blog duniafarisya bukan je sekadar blog yang berkongsi tentang kecantikan, perenting, kesihatan, fesyen, makanan dan lain-lain lagi. Tapi pemilik blog iaitu Amni juga menawarkan makeup service untuk engagement, wedding, dinner and event yang lain-lain. Boleh whatsapp Amni for makeup reservation +60145121425.

Bukan seorang sahaja pemenang di cari, dua lagi pemenang bakal menerima hadiah wang tunai juga. Lagi banyak kau orang komen, lagi tinggi potensi untuk menang. Jadi, apa tunggu lagi. Klik banner di bawah ini untuk sertai Mini Giveaway For Top Commentator!

https://duniafarisya.com/2018/04/mini-giveaway-for-top-commentator.html

Antara syarat-syarat mudah penyertaan Mini Giveaway For Top Commentator!

1. Komen mana-mana artikel di blog duniafarisya.com sekurang-kurangnya 15 patah perkataan. Lagi banyak artikel yang kau orang komen, lagi tinggi peluang nak menang!
2. WAJIB Share dan Tulis mengenai giveaway ini di blog anda sekiranya anda seorang blogger. Pastikan gambar kontest di atas di masukkan bersama!
3. Follow instagram dan twitter duniafarisya (tak wajib tapi digalakkan!) *EXTRA MARKS*
Komen link penyertaan (rujuk no.2) di ruangan komen artikel asal.

HADIAH BAGI TOP COMMENTATORS!
1st Place: CASH RM50
2nd Place: CASH RM30
3rd Place: CASH RM20

Untuk ketahui siapa yang komen terpaling banyak, kau orang boleh tengok pada sidebar blog duniafarisya.com "TOP COMMENTATORS" widget. Agak-agak rasa nama tak naik-naik tu, sila komen sebanyak mungkin. Bulan april dan mei boleh komen banyak-banyak mulai sekarang sebab giveaway ni berlansung selama sebulan. Ajak blogger-blogger lain sertai sekali okay!

4 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.