Wooden Brooch Doodle Comel by MerahItuJambu

Perempuan dan keronsong tak berjodoh lama. Beli banyak-banyak pun tetap akan hilang entah ke mana. Betul tak? Beli sepuluh, last-last tinggal satu je. Itu adalah perkara biasa berlaku. So tak payah nak hairan sangat. Beli banyak-banyak tu bukan apa, sebabnya untuk stok kalau hilang. Silalah faham ye wahai kaum lelaki.

Kalau Fiza memang jenis beli banyak sebab biasanya peniaga keronsong jual lebih murah kalau beli banyak. Sesetengah orang ada juga yang alergik dengan keronsong jenis besi sebab kulit sensitif. Kalau kau orang jenis kulit sensitif, kau orang boleh gunakan keronsang kayu atau wooden brooch ni. Gerenti takde alahan kulit lagi.


Sekali pandang wooden brooch ni terus jatuh hati sebab kecomelan doodle. Untuk pengetahuan kau orang semua, doodle ni dihasilkan oleh blogger merah itu jambu (merahitujambu.blogspot.my). Nama dah seakan-akan blog sihatimerahjambu ni. Almaklumlah kami geng pink! Disebabkan kecintaan dengan doodle tu, blogger merah itu jambu atau lebih dikenali dengan nama Thira, menghasilkan wooden brooch doodle comel ni. 


Keistimewaan Wooden Brooch Doodle by MerahItuJambu.

  • Kayu yang berkualiti.
  • Ukiran doodle yang kemas pada kayu.
  • Kayu yang tebal.
  • Brooch yang ringan.
  • Tidak mudah patah atau rosak.
  • Tidak merosakkan tudung.
  • Tidak memberi alahan pada kulit.
  • Doodle yang comel
  • Unik, lain daripada yang lain
  • Sesuai juga untuk baju kebaya


Ada banyak lagi design yang comel untuk pilihan kau orang. Fiza tengok pun rambang mata. Selain brooch, kau orang boleh dapatkan pin tudung yang comel juga menggantikan jarum peniti yang biasa kau orang pakai tu. Bolehlah nanti pakai satu set brooch dan pin doodle comel ni. 


Wooden Brooch Doodle nampak comel di pakai.

Pin tudung pun comel je kan 

Secara automatik, kau orang akan nampak comel bila pakai brooch dan pin tudung doodle yang comel ni. Katanya sekarang tengah ada sale, free pin tudung kalau beli 3 set. Kau orang bolehlah terjah instagram @merahitujambu_doodles . Terbaru ada koleksi pouch lukisan doodle untuk letak segala barang makeup atau alat tulis.

8 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.