Segmen Bloglist Akhir Tahun 2017 HASRULHASSAN.COM

Memandangkan mata masih belum terlena  nak tidur. Sebelum tidur, jengah blog kejap tengok apa perlu di buat dan sempat blogwalking beberapa blog. Sambil-sambil blogwalking, terjumpa pula ada blogger sertai Segmen Bloglist Akhir Tahun 2017 anjuran HASRULHASSAN.COM. Tengok syarat-syarat macam mudah je dan hanya terbuka untuk 30 orang blogger sahaja. Jadi, cepat-cepat lah klik sebelum melepas.

Klik imej untuk sertai segmen

APA YANG MENARIK DALAM BLOG SIHATIMERAHJAMBU
Setiap blog ada aura masing-masing. Jadi, blog Fiza aura dia aura merah jambu sebab tuan blog suka merah jambu. Kalau dulu penuh dengan merah jambu dalam blog ni. Kononnya ikut tema merah jambu. Sekarang dah kurang merah jambu. Lebih memilih untuk mesra mata pembaca. Nanti pink semua buat sakit mata pula kan. Lagipun, cukup-cukuplah merah jambu tu. Hati merah jambu dah cukup dah. Eh, ada ke hati merah jambu? Bukan merah hati ke? Apa apa je lah kan.

Yang sebenarnya blog ni bercampur-campur cerita ada tentang gaya hidup Fiza, resepi, tips, hasil kerja design, bisnes dan bermacam lagi sampai tak tahu niche apa yang sesuai dengan blog ni. Jadi keliru kan. Takpe, tak payah keliru atau pening. Teruskan saja apa yang dah tersedia ada dalam blog ni. Hanya pembaca yang boleh menilai apa yang menarik blog ni. Sila komen dalam kotak komen kat bawah kalau rasa menarik.

BAGAIMANA MENGENALI BLOG WWW.HASRULHASSAN.COM
Nama Hasrul Hassan tak perlu diperkenalkan lagi dalam dunia blog. Memang dia sifu lah dalam bidang blog ni.  Seingat Fiza, Fiza kenal melalui segmen blogger. Tak ingat segmen apa dan tak ingat anjuran blogger mana. Yang penting dari segmen Fiza tahu kewujudan blog HasrulHassan.com.

Blogger Hasrul Hassan juga selalu jadi tempat rujukan Fiza kalau nak bertanya tentang blog ataupun adsense. Tak pernah tak layan segala persoalan Fiza. Terima kasih banyak-banyak tak kedekut ilmu dan rajin melayan segala soalan.

TUJUAN BERBLOG
Motif??? Of courselah pada mulanya hanya suka-suka je. Lama-lama tersuka tanpa sengaja sebab banyak yang boleh dapat daripada blog. Antaranya ialah boleh kenal dengan blogger yang lain, tambah ramai kawan, boleh jana pendapatan dan macam-macam lain yang kau orang boleh dapat. Nak tahu? Silalah jadi seorang blogger.


HARAPAN SERTAI SEGMEN INI
Jujur cakap ni. Harapan utama, nak naikkan trafik blog yang sudah sekian lama jatuh dan jatuh. Baru-baru ni je nampak naik sikit. Selain tu, macam biasa nak mengaktifkan diri dalam dunia blog sebab dah lama menyepi dalam dunia segmen. Sibuk kot. Inilah masanya nak berfoya-foya dengan blog sekejap sementara tak sibuk. Cukup!

12 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.