MYLARA Skincare 4-in-1 Facial Set Bukan Produk Biasa-Biasa

Untuk pengetahuan semua MYLARA SKINCARE 4-in-1 Facial Set satu lagi jenama terbaru dipasaran untuk produk penjagaan kulit muka yang lengkap untuk kekal sihat dan terawat. Menariknya, ia di rumus khas dari ekstrak tumbuhan-tumbuhan dan buah-buahan yang membuatkan produk MYLARA SKINCARE 4-in-1 Facial Set ini selamat digunakan oleh pelbagai jenis kulit muka.


Kulit sensitif ke, kulit berminyak ke, kulit kering ke, kulit kusam ke, kulit jerawat, kulit berjeragat, hiperpigmentasi dan sebagainya tetap kau orang boleh guna 1 set lengkap ni. Bahan-bahan serta formulasi juga telah di uji secara klinikal dari aspek keselamatan dan keberkesanan. Jadi, sila gunakan dengan yakin. Jika terdapat kesan sebaliknya, kau orang boleh buat aduan dengan cara yang betul sebab produk ni bukan produk timbang kilo yang kalau terjadi apa-apa kau orang tak boleh aduan. Jadi, pilih produk yang selamat di gunakan dan dipercayai.

Keistimewaan MYLARA SKINCARE

1. SELAMAT

Mylara diformulasi daripada bahan-bahan tanpa bahan kimia merbahaya dan telah mendapat kelulusan KKM dan serta dijamin halal untuk digunakan.

2. TERBUKTI BERKESAN

Produk Mylara telah laris terjual dan mempunyai lebih daripada 99 testimoni daripada pengguna-pengguna Mylara.

3. MUDAH DIGUNAKAN

Penggunaan yang mudah, ringkas dan sepantas 5 minit dengan 4 produk lengkap dalam 1 set untuk kelihatan lebih cantik.

4. KULIT WAJAH SEMAKIN SIHAT 

Jika di pakai secara konsisten, kulit akan sentiasa terawat dan Mylara meminimumkan pertumbuhan jerawat/jeragat/parut yang baru.


5. TIADA KESAN SAMPINGAN

Mylara menggunakan 98% bahan organic dan mempunyai 0.01% risiko menyebabkan alahan atau kesan sampingan di wajah. Di yakini selamat!

4-in-1 Collagen Cleanser (60ml)

Pencuci muka yang mempunyai 4 fungsi utama yang boleh menghapuskan kesan-kesan makeup, minyak dan kekotoran pada muka. Menghilangkan kesan makeup pada mata dengan lembut serta eksfoliasi ringan untuk wajah yang lembut, licin dan cerah.

Cara Penggunaan : Cuci muka dua kali sehari dengan mengikuti dua langkah berikut:
- Pamkan 1-2 kali pencuci muka ke atas tangan yang basah , buihkan dan ratakan ke atas muka dan leher.
- Cuci muka dengan air suam secukupnya dan biarkan kering sebelum menggunakan Mylara Pore Refining Facial Toner.


Facial Toner (60ml) 

Pelembap wajah yang membantu proses semulajadi kulit iaitu membersih dan membaikpulih dengan mengecilkan pori-pori, mengimbangi kelembapan dan kandungan minyak, membuat kulit kelihatan lebih sihat, anjal dan berseri.

Cara Penggunaan : Selepas mencuci muka, di atas permukaan kering: 
- Basahkan kapas dengan toner secukupnya. Ratakan perlahan di muka dan leher dengan arah ke atas.
- Untuk perlindungan optimum, gunakan Mylara Matte CC Cream atau Mylara Revitalizing Night Cream selepas toner.


Matte Miracle CC Cream SPF 30 (7g)

Krim multifungsi yang berkesan melindungi kulit wajah dari sinar matahari yang merbahaya dengan SPF 30. Terbukti secara klinikal dapat meningkatkan tekstur kulit dan memberi kelembapan yang secukupnya dengan warna matte yang elegan. “CC’’ bermaksud color corrective, dan ia terdiri dari primer pencerah wajah, foundation ringan, pelembap, dengan bahan-bahan anti-penuaan dan pemangkin kolagen.

Cara penggunaan : Selepas penggunaan toner, sapukan CC Cream 15 minit sebelum terdedah kepada sinaran matahari. Adalah digalakkan untuk menambah sapuan selang 2 jam jika masih terdedah kepada sinaran matahari.

Revitalizing Night Cream(7g)

Krim malam yang berfungsi mencerahkan kulit yang masuk jauh ke dalam lapisan wajah untuk menyubur dan melembap kulit sehingga 8 jam. Membantu menghapus noda dan mencerah seawal 14 hari pemakaian dengan bahan-bahan yang terbukti secara klinis.

Cara Penggunaan : Sebelum tidur, selepas penggunaan pencuci muka dan toner


Kenapa MYLARA SKINCARE pilihan terbaik?

  • untuk mereka yang mempunyai masalah kulit dan ingin merawat kulit mereka Mylara Skincare adalah pilihan yang tepat untuk merawat kulit muka kau orang. Ini kerana MYLARA SKINCARE memiliki doktor dan staff-staff yang mahir di bidang masing-masing. 
  • Dengan adanya kumpulan serba mahir ini, MYLARA SKINCARE memberi jaminan produk dan perkhidmatan yang disediakan. Ini lebih menyakinkan untuk menggunakan produk yang berasas sumber alam yang diiktiraf selamat.
  • MYLARA SKINCARE membawa aspirasi Awaken Your Best Skin yang sesuai untuk perempuan dan lelaki. 

Cara Untuk Membuat Pembelian MYLARA SKINCARE

whatsapp
013-9200960
Website
www.mylaraskincareofficial.com
Facebook
  www.facebook.com/mylaraskincare
Instagram
www.instagram.com/mylaraskincare
e-mail
mylaraskincare@gmail.com

Dapatkan secara PERCUMA dengan menyertai contest MYLARA Skincare Giveaway by KasihkuAmani untuk pemenang yang bertuah. Giveaway berlansung sehingga 15 Oktober. Cepat sertai sekarang dan mungkin kau orang pemenang di cari atau Fiza bakal jadi pemenangnya. 

6 comments:

  1. Hahaha.. Janganlah Fiza menang... hihi... Gurau je..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih joint..
    Boleh semak penyertaan di sini http://kasihkuamani.blogspot.my/2017/09/mylara-skincare-giveaway-by-kasihkuamani.html

    ReplyDelete
  3. macam-macam produk dah sekarang ni..kalau bebas dari bahan kimia,why not kita try kan

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.