Majlis Konvokesyen UTP ke-17

Seperti yang dirancang, sempat juga menghadirkan diri ke Majlis Konvokesyen UTP (Universiti Teknologi petronas) ke-17. Konvokesyen satu-satunya anak buah saya yang study di UTP. Yang lain UiTM dihatiku lah macam saya.

Jadi macam teruja nak pergi sebab nak tengok suasana konvokesyen dia orang macamana. Plus, nak memeriahkan suasana dan celebrate family. Bukan selalu peluang dan kenangan macam ni ada. Jadi, why not bila ada masa dan peluang kita kita turut sama memeriahkan.

Nasib juga majlis konvokesyen anak buah saya sebelah petang sebab sebelah pagi husband ada kerja. Lepas siap kerja, tengahari tu terus gerak ke UTP. Sempat jugalah jumpa anak buah dan family abang saya. Tambah teruja nak bagi statice flower bouquet buat sendiri tu. 

utp convocation 2017
Tahniah Azzam! Muka ada senyum

Tengok tu betapa meriahnya majlis konvokesyen. Mana - mana konvo pun meriah. Family tumpang bangga kot dengan kejayaan para graduan yang dah berjaya tamatkan pelajaran.

Majlis konvokesyen UTP ni agak lain daripada majlis konvo UiTM yang dah bisa saya tengok. Majlis dia agak besar dan universal. Cukup meriah dengan pelbagai negara, kaum, agama dan bangsa.

utp convocation 2017
yang diraikan entah ke mana, kita-kita je sibuk ambil gambar.

Paling teruja tengok library UTP yang super awesome ni. See through glass je ni haa.

utp convocation 2017

Seronoknya alahaii dapat belajar kat UTP ni kan. Semangat kalau nak study kat library. Acah-acah macam ulat buku. Kuikuikui.

utp convocation 2017

Tak dapat tengok majlis konvokesyen UTP sepenuhnya sebab sampai pun dah nak habis majlis dah. Jadinya tak dapat lah nak cerita sangat pun. Yang penting happy dapat sampai dah meraikan graduation anak buah. Rancangnya nak pergi sekali Kellie Castle tapi masa tak mengizinkan. Kena datang Batu Gajah balik lah nampaknya lepas ni.

Tahniah untuk semua para graduan dan semoga berjaya. Bukan senang oii nak belajar sampai graduate. Kalau tak kuat semangat boleh berhenti tengah jalan. Apapun kena usaha sampai graduan dan inshaAllah bakal berjaya dalam bidang masing-masing. Good Luck!

2 comments:

  1. Cantikkk UTP ni. Teringin gak dlu nak belajar kat sana tapi dapat Uni lain. Hehehehe apapun tahniah buat anak saudara kak fiza

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik! Teringin juga dulu tapi ye lah kan tak cukup kelayakan dan bajet pun tak berapa nak besar..terima kasih Ena :)

      Delete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.