7 Jenis Young Living Diffuser. Mana Satu Jadi Pilihan?

Amboi! Sana sini tunjuk Young Living Diffuser masing-masing. Kalau nak terjebak sama boleh tak? Macam menarik dan bagus je untuk kegunaan harian. Lagilah Fiza sejenis yang suka rumah berbau wangi je 24jam! Mood pun jadi elok je sepanjang masa. Selama ni dok guna Moodtheraphy Collection-Love's Bouquet by Ambi Pur je. Cepat habis dan of course lah kena rajin membeli kalau dah habis.


Ternampak ramai yang guna Young Living Diffuser ni rasa macam nak mencuba pula. Dalam jangka masa yang panjang macam boleh jimat pun ya jugak. Cuma top up essential oil je la. Plus, Young Living Diffuser banyak kegunaan untuk kesihatan selain mewangi. Jadi, bermulalah episod memburu Young Living Diffuser. Ingatkan ada satu jenis je, rupanya ada bermacam-macam jenis Diffuser. Ahh sudah! Nak pilih yang mana satu tu?

6 Jenis Young Living Diffuser


1. Dewdrop™ Diffuser Young Living

Young Living’s Dewdrop™ diffuser berfungsi sebagai humidifier, atomizer, dan peresap aroma dalam satu produk yang mudah digunakan. Diilhamkan daripada kesucian embun pagi, reka bentuk Dewdrop Diffuser mencerminkan bahawasanya Young Living menyediakan minyak pati berkualiti tinggi. Teknologi ultrasoniknya memecahkan apa-apa campuran minyak dan air ke dalam berjuta-juta partikel halus, menyebarkannya ke udara, dan melepaskan unsur-unsur yang terbaik dalam essential oil. Rekaan ini  direka dengan sehingga empat jam penyebaran berterusan berterusan, penutupan automatik, dan kawalan cahaya ambien, penyedut Dewdrop Young Living boleh mengubah mana-mana ruang seperti suasana seperti spa.
Kekerapan ultrasonik menghasilkan gelombang pada 1.7 juta kali sesaat, membebaskan molekul minyak penting ke udara untuk membantu mewujudkan suasana santai seperti spa di rumah atau pejabat. Di dilengkapi dengan botol 5-ml percuma minyak pati Tangerine dan Peppermint.


2. USB Orb™ Diffuser Young Living

USB Orb™ Diffuser Young Living adalah rekaan terbaru khas untuk menjadikannya lebih sesuai untuk pejabat, kereta atau di rumah, dan memberikan cahaya LED biru yang berselang-seli atau menyebarkan cahaya LED yang berterusan sehingga 4.5 jam.

Termasuk tiga sudu minyak penting. Rekaan yang sangat bagus boleh di gunakan kemana juga kerana saiznya juga sederhana dan tidak mudah tumpah.

3. Bamboo Diffuser Young Living

The Diffuser Bamboo menggunakan teknologi ultrasonik untuk memecahkan campuran minyak dan air menjadi partikel yang sangat halus dan menyebarkan bahan-bahan yang terbaik dalam minyak ke udara. Ia menyediakan kaedah yang sangat baik untuk menenangkan dan melembapkan udara persekitaran untuk hidup yang sihat, semulajadi dan suasana kehidupan yang bersih.

Dilengkapi dengan lampu LED. Reka bentuk yang elegan dan inspirasi daripada bentuk buluh. dan Tetapan pemasa selama 1 atau 4 jam penyebaran berterusan. Molekul diffused meliputi sehingga 30 meter persegi. Diffuser Buluh dilengkapi dengan botol minyak pati percuma 5ml citrus segar dan peppermint.


4. Home Diffuser Young Living

Home Living Diffuser rekaan baru oleh Young Living menggabungkan pelembap, pembersih udara, menghasilkan kabus dan penyebar aromaterapi didalam satu produk yang selamat releases essential oils ke udara untuk menghilangkan bau dan mewujudkan suasana seperti spa. Rekaan bentuk yang menarik sperti bunga rose pada bahagian atasnya. Termasuk botol 5 ml percuma minyak sitrus segar dan peppermint.


5. Aria ™ Ultrasonic Diffuser Young Living


Aria ™ Ultrasonic Diffuser Young Living adalah rekaan diffuser yang unik dan cara yang semulajadi untuk meyebarkan manfaat minyak essential di dalam rumah atau tempat kerja.
Aria menggabungkan teknologi ultrasonik terkini dengan pelbagai ciri yang sangat berguna. Memiliki alat kawalan membolehkan pengguna memilih dari pilihan bunyi yang menenangkan atau menikmati lampu LED yang berwarna-warni. Dengan pembesar suara, pengguna boleh memasang muzik kegemaran dan menikmatinya. Aria didatangkan dengan botol minyak pati percuma 5ml citrus segar & peppermint.

6. Rainstone™ Diffuser Young Living

Rainstone ™ Diffuser menyediakan convergence yang seimbang dari unsur bumi dengan kekuatan enveloping dan menenangkan kabus minyak yang ditimbulkan. Dicipta dengan tanah liat yang cantik dan jarang ditemui hanya di rantau kecil China. Setiap Rainstone Diffuser dibuat dengan buatan tangan menggunakan ketukunan kuno yang diturunkan dari generasi ke generasi lebih daripada 1,000 tahun. The Rainstone ™ memerlukan 4-5 jam dan berpuluh-puluh langkah pembuatan tangan yang dihasilkan untuk membuat satu set kemahiran yang memerlukan sekurang-kurangnya tiga tahun pengalaman bagi setiap juruteknik untuk sempurna. Rainstone ™ Young Living mempunyai set ciri yang mantap, termasuk penyebaran ultrasonik berterusan pada 1.7 juta gelombang sesaat. Tetapan 1, 2, 3, 6, dan 8 jam dengan penangguhan automatik. Terdapat lima tetapan lampu LED lembut (biru, kuning, ungu, seli setiap warna dan mati), ionizer negatif dan kawalan jauh. Mesti harga Diffuser ni sangat mahal!

Rekaan elegan Rainstone ™ dan seni kerajinan buatan tangan menjadikannya seni indah untuk melengkapi hiasan dan mengubah ruang ke dalam suasana yang penuh aroma yang menarik. Rainstone ™ Diffuser dilengkapi dengan botol 5-ml Peppermint dan minyak pati Tangerine.

7. AromaLux™ Atomizing Diffuser Young Living (Limited Edition)

AromaLux™ Atomizing Diffuser Young Living berfungsi sebagai penyebar aroma, pembersih udara, dan menghasilkan kabus dalam satu produk yang mudah digunakan. Teknologi kabusnya mengubah minyak pati ke dalam wap berjuta-juta partikel halus, menyebarkannya ke udara dan melepaskan plant constituents yang kuat yang terdapat dalam minyak pati minyak. AromaLux menggabungkan prinsip reka bentuk proprietari, teknologi dan ciriciri lain untuk memudahkan dan meningkatkan keberkesanan aromaterapi.

AromaLux menggunakan pelbagai tetapan yang mantap, termasuk kawalan pemasa utama dari suis dengan 1-10 jam penyebaran. Kawalan volum wap, diffuser run timer (1-20 minit), diffuser pasue timer (1-20 minit) dan 5 tetapan cahaya paparan LED berbeza. Mampu menampung 5ml pati minyak. AromaLux boleh mengubah mana-mana ruang menjadi suasana yang penuh dengan aroma yang menenangkan dan menyegarkan.
AromaLux dilengkapi dengan 5 ml Thieves essential oil blend.

Jadi, antara ketujuh tujuh jenis Young Living Diffuser. Mana satu jadi pilihan yang terbaik. Kalau ikut rekaan semua cantik-cantik dan sesuai untuk dekorasi rumah juga. Fiza pilih yang harga berpatutan. Pendek kata, murah! Saiz yang sederhana untuk ruang rumah yang kecil. Siapa yang pernah menggunakannya, sila kongsikan yang mana lagi bagus. Dan kalau ada yang jual tu, kongsikan harga sekali ye. Senang Fiza nak survey dan menabung mulai sekarang.

Kredit : http://crazyadventuresinparenting.com/young-living-diffuser-choices

9 comments:

  1. akak pun berkira-kira jugak nak ambil ni..ramai guna yang pertama tu hah fiza...

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ah tengok ramai guna yang first tu..cam teringin gak beli

      Delete
  2. info menarik ni... sebelum ni tak pernah ambil tahu walaupun nak tahu tapi tak tahu di mana nak cari.

    Thanks for the info

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih..fiza pun masih mencari info lagi ni :)

      Delete
  3. thanks for the info kak.. tak tau pulak ada banyak jenis.. selalu nampak org jual cuma yang dewdrop je.. hehe

    ReplyDelete
  4. ex-ofismet aida ada jual.
    tapi aida x roger dia lagi, fiza.
    ingat kan nak bertanya jugak kan...
    mcm bagus ni.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.