Pelamin Kahwin Ummi Nazeera Yang Wow

Friday, August 04, 2017
Pertama sekali tahniah diucapkan kepada pelakon popular, Ummi Nazeera Nur Hidayah Dato’ Zainulabadin yang telah selamat bernikah dengan Dr. Mohd. Izzar Anwari Dato' Sri Abdul Khani pada 23 Julai 2017 yang lepas dengan sekali lafaz. Tapi hari ni baru tersebar gambar kahwin Ummi Nazeera dengan pelamin kahwin Ummi Nazeera yang Wow sangat tu.

Pelamin Kahwin Ummi Nazeera
Kredit imej : google

Di khabarkan sepatutnya mereka bernikah hari ni tapi di awalkan pernikahan pada 23 Julai lepas dalam majlis tertutup atas permintaan keluarga dan hanya 20 tetamu di undang pada majlis pernikahan mereka.  Jumlah mas kahwin dirahsiakan dan Ummi menerima tujuh dulang hantaran berbalas sembilan.

Hari ni berlansung majlis meraikan mereka berdua yang telah selamat bernikah dengan dihadiri seramai 200 keluarga terdekat termasuk tetamu kenamaandi Hotel Le Meridien. Apa yang menarik perhatian ramai adalah pelamin Ummi Nazeera yang cantik dan setakat ni Fiza rasa belum nampak lagi pelamin macam ni. 

Pelamin yang berlatar belakang kan  lukisan bunga-bungaan lace 3D. Entah apa namanya nak di sebut pun tak tahu. Benda baru jadi tak tahu lah. Mungkin akan datang adalah nama pelamin ni yang bakal disebut-disebut. Bila ada pelamin cantik dan mewah macam ni, akan datang ramai lah pengantin mengimpikan pelamin sebegini. Sumber inspirasi katanya. Silalah menabung dari sekarang ye. 

Pelamin dah cantik tapi sayang sebab pengantin nya tak nampak menonjol di sebab kan warna baju pengantin lebih kurang dengan warna pelamin iaitu bertemakan soft bronze kalau tak silap Fiza lah. Kalau salah, tolong betulkan ye. Ramai yang berpendapat begitu. Sepatutnya pengantin mengenakan pakaian pengantin yang kontra daripada warna pelamin baru nampak pengantin pula yang wow.

Sekadar pendapat sahaja sebab lain orang lain citarasa. Betul tak? Dah mereka suka pilihan warna mengikut tema, teruskan je. Siapa pula kita nak komen macam-macam. Yang penting, confirm ni bakal jadi viral.

Pelamin Kahwin Ummi Nazeera
Kredit imej : google

Baju kahwin dia pun cantik oiii! Ini baru majlis meraikan pengantin. Belum lagi majlis resepsi yang bakal berlansung esok. Lebih meriah, lebih cantik, lebih mewah, lebih exclusive, lebih adorable dan semua pun lebih. Tahniah sekali buat pasangan pengantin baru ni.
16 comments on "Pelamin Kahwin Ummi Nazeera Yang Wow"
  1. Cantik.. tapi tenggelam pengantinnya..

    ReplyDelete
  2. haah..betul tu,sepatutnya baju kawen tu lebih menonjol,kalau semua sama,macam tak naik pulak aura pengantin kan...

    ReplyDelete
  3. ank2 dato2& datin ok lah tu..
    mmg cantik2 sgt

    ReplyDelete
  4. Pelamin lagi menyerlah dari pengantin.

    ReplyDelete
  5. cantikkk gilakan kakkkk. ishh jelas. hehe tak2 gurau

    ReplyDelete
  6. Cantiknyaa pelamin dia. Sweet je ummi nazeera ni.

    ReplyDelete
  7. lawa <3 baju macam ikan duyung <3 kalau kontra sikit lagi mesti lagi cantik ^^

    ReplyDelete
  8. Siqah setuju jugak. Pelamin cantik tapi pengantin pun tenggelam sudah sebab warna baju lebih kurang dengan pelamin.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen yang diberikan.

Auto Post Signature

Auto Post  Signature