Blouse Nursing Printed Murah


Salam Malam Jumaat. Kejap sangat hari berlalu, esok dah hari jumaat. Ke mana hujung minggu ni? Ada jemputan kenduri kahwin ke? Kalau tiap-tiap minggu ada jemputan kenduri kahwin jenuh juga nak memikirkan nak pakai baju apa. Tak kan nak pakai baju yang sama. Tapi kalau dah baju tu je yang suka pakai takde masalah pun. Bukan tak basuh pun kan. Hehe...

Zaman dulu kalau pergi kenduri kahwin mesti pakai baju kurung, zaman sekarang pakai seluar jeans pun orang tak hairan dah. Paling senang pakai blouse dan skirt labuh. Dah nampak macam pakai baju kurung moden dah. Kalau kau orang jenis yang suka pakai blouse tak kira pergi kerja atau pergi kenduri atau keluar bersantai ke, kau orang boleh beli blouse nursing printed murah-murah dan semestinya cantik ada pelbagai corak. Yang jenis plain pun ada.Semestinya sangat sesuai untuk ibu-ibu yang breastfeeding sebab tu namanya Blouse Nursing.

Ramai yang suka membeli barang murah tapi biar berkualiti. Ye, begitu juga dengan blouse nursing printed ni sangat murah bawah RM30 dan berkualiti. Material jenis cotton lycra stretchable. Kalau rasa ketat boleh beli yang saiz besar sikit. Blouse ni sesuai juga untuk mereka yang berbadan besar sebab ada saiz sehingga XXL. Suka tak? So yang kurus dan sebaliknya boleh bergaya dengan blouse cantik ni. 



Bila dah digayakan, nampak sopan dan macam baju kurung pahang pun iye.


Selain digayakan dengan skirt, sesuai juga digayakan dengan seluar. Pakai dengan apa pun nampak masih sopan, menutup aurat dan sesuai untuk muslimah-muslimah di luar sana.

Untuk dapatkan dan beli blouse nursing printed murah ni kau orang kena cepat sebab ini antara koleksi laku keras sekarang ni. Kaedahnya siapa cepat book dan cepat buat payment, dia akan dapat. Kalau tak, memangislah kau orang kat tepi bucu katil tu. Beli hadiah untuk adik beradik, mak mertua pun boleh juga. Harga murah, beli banyak-banyak pun takpe kan. Kalau hari-hari bekerja pakai blouse tu boleh borong beli 5 helai sekali untuk seminggu. Senang tak perlu fikir nak pakai baju apa dah. Cakap banyak je tak guna, kau orang pergi singgah dan nantikan koleksi terkini blouse nursing printed beserta maklumatnya nanti okay.

Facebook : www.facebook.com/stuffy2u




with love,
Sihatimerahjambu

Comments

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.