Design Blog Homestay KLIA Sepang


Update entri design lagi hari ni aci tak? Aci tak aci blog sendiri, suka hati lah nak update apa sekali pun kan. Kalau pembaca blog bosan atau tak, masing-masing ada hak untuk suka ataupun tak. Hujung minggu entri santai-santai je sebab hujung minggu biasanya traffik kurang sikit sebab kurang update blog. Betul tak? Sebab kalau hujung minggu je traffik blog mesti menjunam teruk dari hari-hari biasa.

Nak update entri menarik hujung minggu macam biasa kekontangan idea. Susah betul jadi blogger. Ingat senang je nak menulis ke? Jadi blogger bukan mudah apatah lagi jadi freelance graphic designer. Lagi jenuh nak layan karenah berbagai ragam manusia. Tapi Fiza paling suka client yang tak banyak karenah dan yang jenis serius. Dia bayar dan dia berikan segala maklumat lengkap untuk design. Bukan, hari ni nak warna hitam esok nak tukar warna putih pulak. Masa mood okaylah takpelah kan. Ini kalau dia mintak masa mood tak berapa nak okay, memang boleh mendatangkan hangin satu badan. Sabar sabar.

Alhamdulillah setakat bekerjasama dengan loyal client ni, semua design-design dapat dibuat dengan jayanya. Salah satu, design blog homestay KLIA Sepang yang baru siap minggu lepas kalau tak silap. Design blog homestay ni agak colourful atas permintaan sebab client suruh gunakan warna yang bersesuaian dengan blog. Jadi, Fiza guna warna yang pelbagai nampak lebih ceria. Fiza belanja view sikit dalam gambar di bawah ni.



Nak tengok full view kenalah singgah ke blog
homestaykliasepang.blogspot.my

Mereka yang nak menginap di homestay berdekatan di KLIA, KLIA2, Sepang, Bandar Enstek, Mitsui Outlet KLIA, Kompleks Tabung Haji KLIA dan tempat yang berdekatan tu, bolehlah singgah ke blog untuk maklumat lanjut. Seperti yang dijanjikan harga murah dan selesa. Antara faktor yang penting untuk tempat menginap ketika bercuti. Selain menjimatkan bajet dapat duduk dengan selesa. Harap-harap begitulah kan. Okay, selamat bercuti semua dan selamat enjoy cuti-cuti.




No comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.