Design Cover Buku Pusat Tuisyen Menara Cemerlang


Buat pertama kali sebenarnya design untuk cover buku latihan untuk Pusat Tuisyen Cemerlang yang ownernya blogger juga. Fiza pernah beritahu sebelum ni kan sebab dah banyak design Fiza buat untuk Pusat Tuisyen ni bermula dengan design logo tu. Diberi tugasan dan peluang lagi untuk design cover buku latihan pula.

Disebabkan sekarang Fiza dah terberkenan dengan warna biru dan ownernya pun memang suka warna biru dan memang ikut tema logo biru, jadi Fiza pun buat warna biru. Midnight blue yang tak berapa gelap dan lagi menyerlah sebab ada warna kuning tu. Nampak macam komik kata ownernya.

Buku latihan nampak menarik ada lukisan-lukisan tu kan. Bahagian depan seperti dalam gambar dan bahagian belakang ada sifir dan quote.



Tak sabar nak tengok buku ni siap di cetak. Nak tahu lebih lanjut atau orang perak nak hantar anak tuisyen tu bolehlah datang ke Pusat Tuisyen Menara Cemerlang.

www.ptmcemerlang.com

2 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.