Design Kad Raya Wealth Planner Prudential


Tak sudah-sudah update entri artwork dia ni. Jadilah kan, janji ada entri daripada takde entri lansung bulan puasa ni. Krik krik sikit sejak tak berapa nak ada idea nak update blog. Salah tulis nanti kena kecam. Terus viral. Tak pasal-pasal kan. Sekarang ni kalau orang nampak salah kita sikit, tak puas hati sikit, terus nak sebarkan dan jadi viral. Taknaklah jadi macam tu kan. Sebelum apa-apa terjadi baik kita fikir sebelum post sesuatu.

Okay, tak nak cakap banyak bulan puasa ni. Kita buat entri bersederhana je, tak pendek tak panjang. Cukup mengisi ruang entri yang ada ni ha. Alhamdulillah rezeki bulan puasa ni ada juga beberapa tempahan design dan juga printing untuk kad raya ni. Salah satunya tempahan dari wealth planner prudential Fiza ni merangkap kakak ketua rumah zaman study dulu. Tahun lepas lagi dah booking nak tempah kat Fiza. Kemain awal lagi nak tempah tu.

Ini dia tempahan design kad raya depan dan belakang. Masih dalam proses printing. Tunggu siap je ni. Tak tahu kali nak kata design macam mana. Pada pandangan Fiza, Tak terlalu simple dan tak terlalu semak. Korang nampak macamana pulak? 



Terima kasih order!

9 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.