10 HADIAH IDAMAN UNTUK HARI JADI DARI LAZADA MALAYSIA

Bila hampir tiba hari jadi sendiri, mulalah berkira kira berangan nak hadiah yang di idam idamkan selama ni. Mungkinkah yang di idamkan akan jadi kenyataan??? Memandangkan Lazada.com.my sedang berlansung "Birthday Sale" sehingga 18 March 2016. Bolehlah singgah tengok sambil sambil boleh pilih 10 hadiah idaman untuk hari jadi dari lazada Malaysia ni. Rugi lah kalau tak pergi tengok sale yang ada.
http://www.azhafizah.com/

HADIAH PERIBADI

1. Apple Iphone 6s 128GB 4.7" Rose (Gold)http://www.azhafizah.com/

iPhone adalah telefon pintar yang di idamkan oleh semua orang kerana ciri-ciri yang ada pada iPhone adalah yang terbaik. Kenapa memilih iPhone 6s? kalau nak tahu, kamera iPhone 6s baru ni memaparkan rakaman video dalam bentuk 4K. Kamera belakang 12-megapixel dan kamera depan 5-megapixel memaparkan cahaya berwarna putih ketika bergambar selfie. Kesimpulannya, gambar dan video yang dihasilkan oleh iPhone 6s memang tidak akan mengecewakan! Bolehlah rakam sebanyak mana gambar atau video untuk dimasukkan dalam blog dan instagram. Dari segi lain, ada pengimbas cap jari yang boleh melindungi telefon dari di buka oleh orang lain. Tiada peluang orang lain nak buka telefon kita.

2. Apple MacBook Air - 13-inch / 1.6GHz DC / 4GB / 256GBhttp://www.azhafizah.com/

Menjadi seorang blogger dan dalam masa yang sama menjadi seorang Freelance Graphic Designer dah tentu kena ada satu komputer riba yang hebat untuk menampung kerja kerja yang dibuat. Apple macbook air salah satu laptop idaman kerana designnya yang cantik, lebih nipis, ringan, bateri tahan lebih lama dan banyak lagi yang hebat tentang Apple MacBook Air ni. 

3. Brother MFC-J2320 A3 Ink Benefit Multi-Function Centre with Faxhttp://www.azhafizah.com/

Lebih lengkap rasanya kalau ada komputer dan ada printer sekali di rumah. Alang alang ada printer tu lebih bagus kalau ada yang pelbagai fungsi dan pilihannya adalah Brother MFC-J2320 A3 Ink Benefit Multi-Function Centre with Fax. Apa yang menariknya tentang printer ni, boleh lihat dalam gambar di atas ni. 

PERALATAN RUMAH/BARANG ELEKTRIK

4. Wizz Hanging Garment Steamer Steam Clothes Electric Ironhttp://www.azhafizah.com/

Kerja seorang surirumah  menjadi lebih mudah dengan adanya Hanging Garment Steamer Steam Clothes Electric Iron yang membantu mempercepatkan kerja kerja menggosok baju. Tak perlu nak gunakan banyak tenaga menggosok baju banyak mana sekalipun. Tambahan lagi, hanging garment steamer clothes electric iron ni mudah di simpan dan senang untuk digunakan di mana mana sekalipun.

5. Morgan Bread Maker MBM1020 (2.0L)
http://www.azhafizah.com/

Bagi surirumah yang suka memasak, dapat hadiah Morgan Bread Maker ni pun dah cukup menggembirakan hati. Bila bila masa boleh buat roti untuk sarapan, minum petang atau bila teringin makan. Tak perlu dah nak membeli roti di kedai dan tak perlu nak menguli tepung lagi dah. Tambah lagi menarik morgen bread maker ni mempunyai 12 program menu roti yang telah diprogramkan. 

6. HL-508B 10 Sewing Machine with Sewing Options and Expansion Board (Pink)

http://www.azhafizah.com/
Mesin jahit antara senarai hadiah yang di idamkan dari dulu lagi. Bukanlah nak buat bisnes menjahit tapi cukup sekadar memenuhi keperluan jika nak menjahit kain yang koyak. Satu penjimatan juga kalau boleh menjahit langsir, sarung bantal, dan lain lain lagi dengan design sendiri. Tertarik dengan design HL-508B 10 Sewing Machine with Sewing Options and Expansion Board yang lengkap dengan 10 paten jahitan dilengkapi dengan papan alas memudahkan lagi kerja menjahit.

7. Samsung 55" Series 5 Smart FHD LED TV

http://www.azhafizah.com/
Tambah seronok kalau dapat hadiah Samsung 55" Series 5 Smart FHD LED TV ni. Sangat puas rasanya kalau dapat tengok TV sebesar 55" ni dengan paparan Full HD.

PERCUTIAN

8. GoPro HERO4 Silver Adventure Edition

http://www.azhafizah.com/
Kalau bercuti, tidak lengkap tanpa kamera. Percutian lebih menarik jika dilengkapi dengan GoPro HERO4 Silver Adventure Edition yang memberikan gambar percutian lebih menarik dan cantik. Tak perlu susah susah nak suruh orang lain ambilkan gambar. GoPro dapat merakam sudut sudut yang tidak boleh dirakam oleh kamera biasa. GoPro Hero 4 memiliki kemampuan untuk tahan terhadap berbagai keadaan cuaca, memiliki kemampuan tahan air hingga kedalaman 40 meter. Hebat kan! Untuk ciri ciri yang lain boleh baca dalam gambar tu.

9. Barry Smith 20" 4 Wheeler Expandable ABS Hard Case Luggage (Pink) 

http://www.azhafizah.com/
Percaya atau tak, Fiza tak pernah ada luggage sebab dah biasa dengan backpack je kalau bercuti. Tapi nak juga kalau ada hard case luggage bewarna pink ni. Barulah ada mood nak bercuti tu kan. Lagipun ciri ciri yang ada Barry Smith 20" 4 Wheeler Expandable ABS Hard Case Luggage (Pink) sangat menepati citarasa.

KESIHATAN

10. Stationary Exercise Bicycle (Blue) 

http://www.azhafizah.com/
Kita sedia maklum sekarang musim panas kan, kena kurangkan aktiviti luar rumah. Nak beriadah pun dalam rumah je. Kalau ada Exercise bicycle ni lebih seronok buat workout dalam rumah. Kesihatan perlu di jaga juga. Antara hadiah hari jadi yang sangat berbaloi. 

Harap harap tercapai impian dapat salah satu dari 10 hadiah idaman untuk hari jadi dari lazada Malaysia ni. Apa hadiah idaman korang? Rasanya macam rambang mata nak pilih hadiah idaman untuk hari jadi sempena Birthday Sale lazada tu. Semuanya menarik dan harga lebih murah dari biasa. Tak percaya??Tengok sendiri di...

www.lazada.com.my

This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Cash and Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons.

5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.