Tempat Photoshoot Cantik Ala Ala Pulau Nami Korea

Sumber dari cariaan google
Cantik Pemandangan di Pulau Nami, Korea ni. Sesiapa yang pergi Korea mesti tak kan lepaskan peluang melawat Pulau Nami yang terkenal dan sinonim dengan Drama Korea Winter Sonata. Mesti tak lepaskan peluang bergambar kat sini.

Tak dapat pergi Korea pun, boleh pergi ke Pantai Senok, Bachok Kelantan. Boleh feeling² ala ala Pulau Nami Korea sebab kat sini pun ada pemandangan yang cantik. Memang sesuai untuk photoshoot.



Pantai Senok, Bachok Kelantan dah jadi viral kat laman sosial. Lepas ni confirm ramai yang akan datang kat sini hanya untuk bergambar.

Dan juga ramai pasangan pengantin tak lepaskan peluang berphotoshoot kat Pantai Senok ni. 


Selain berphotoshoot kat Pantai Senok boleh berkelah di tepi pantai menikmati angin pantai. Lokasi Pantai Senok tak jauh dari Bandar Bachok. Apa yang menariknya kat sini sebab musim luruh berpanjangan. Ye lah kan Malaysia mana ada musim salji bagai. Kalau ada peluang pergi kelantan, confirm Fiza nak singgah sini jugak!


5 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.