Beli Gadget & Accesories Murah di Lenspod (Trusted Seller)

Lepas beli GoPro Hero4 di Funsportz Petaling Jaya, kamiorang beli accesories pulak dekat TheOfizz Seksyen13 Shah Alam. Dari hasil cariaan di instagram, lenspod adalah trusted seller yang menjual gadget & accesories murah dan terbaik dari seller yang lain. Lagipun ada kedai, lebih mudah nak tengok dan beli sendiri kan. Boleh jugak bandingkan performance, harga dan boleh decide nak beli yang mana bagus kan.

Lenspod ni dalam company TheOfizz yang juga menjual barang lain seperi vape, sjcam dan mayhem fixed. Kiranya lenspod ni under TheOfizz. Jelas? Apa yang Fiza beli kat sini MemoryCard, Pole GoPro atau lebih dikenali dengan Monopod yang boleh digunakan untuk camera yang lain dan juga battery spare. Kat sini lebih murah berbanding kedai yang Fiza beli GoPro tu.

Monopod RM55
Battery x2 RM100
Memory Card 32G RM70
Total RM225. Dapat diskaun RM5 jadinya cuma bayar RM220 sahaja. Kira okay dari kiraan sebelum ni di kedai GoPro dalam lebih kurang dalam RM6++ macam tu. So beli kat sini lagi berbaloi

Kalau korang nak beli gadget & accesories untuk camera korang bolehlah terjah lenspod atau terus pergi kedai TheOfizz. Layanan pun bagus. Korang boleh survey dan membuat pembelian dengan puas hati. Siap ada diskaun lagi. Terima kasih lenspod. Boleh terjah link di bawah untuk maklumat lanjut dan pembelian.

Disebabkan pergi malam, ini je la Fiza mampu snap. Ini signboard kedai TheOfizz

Instagram

www.instagram.com/lenspod

Lokasi
THEOFIZZ 
Vape Lounge . SJCAM Malaysia . Lenspod .  Mayhem Fixed
NO.24A , JALAN RENANG 13/26, 
TADISMA BUSINESS PARK, SECTION 13, 
40100 SHAH ALAM SELANGOR

Contact
+6017-257 5378 AZHAN

Waktu Kedai Beroperasi
11AM - 10PM (MON-SAT)

3 comments:

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.