Cantik Dengan Mudah Dengan Nurraysa Beauty Collagen

Semua orang nak cantik dengan mudah kan. Nak tahu caranya? Cara paling mudah dengan mengamalkan pengambilan produk Nurraysa Beauty Collagen Whitening & Anti Aging Series. Salah satu produk yang makin laris dan dicari² sekarang ni. Ramai dah mencuba dan ianya memang berkesan. Jom baca lagi tentang pengalaman Fiza sebagai salah seorang pengguna Nurraysa Beauty Collagen.

Nurraysa Beauty adalah sebuah syarikat bumiputra yang menawarkan produk penjagaan wajah yang sangat sesuai untuk perempuan mahupun lelaki.

Kebiasannya kita tengok kebanyakkan produk collagen perlu di bancuh bersama air. Tapi Nurraysa Beauty Collagen yeng mengandungi 20 sachet yang comel comel ni hanya perlu koyak dan kemam sahaja. Mudah sangat kan!


Koyak dan kemam macamana? Koyakkan sachet dan masukkan serbuk ke dalam mulut bawah lidah. Rasanya dah tentu sedap. Rasa gula gula yang sedap,takde rasa ubat, takde rasa pahit takde rasa masam mahupun kelat! Yeay saya suka saya suka..Rasa sayang pulak nak kemam sampai habis.Rasa nak lagi.Dah nama macam makan gula gula kan. Rasa gula gula sedap disebabkan bahan bahan yang ada dalam Nurraysa Beauty Collagen :
Setiap bahan bahan mempunyai kebaikannya tersendiri. Boleh klik setiap satu bahan untuk lebih lanjut.

Dah makan tu jangan lupa pulak minum segelas air kosong dan minum air secukupnya selepas pengambilan untuk kesan yang lebih bagus sekurang kurangnya 3 liter sehari bersamaan dengan 2 botol besar air mineral.

Disebabkan pack sachet yang kecil comel ni sangat mudah untuk simpan dan dibawa ke mana mana..dalam poket pun boleh. Tak susah mana.

Terkejut juga pada mulanya tengok pack comel ni. Aikk? Sikit ni je? Tapi jangan salah sangka..kecil kecil cili api orang kata..kesannya cukup besar!. 

Pada permulaan pengambilan Fiza ambil sekali sehari dalam seminggu sebelum tidur. Nak tengok keberkesanan secara minimun dengan pengambilan sekali sehari. Dalam masa seminggu dah boleh tengok dan rasa kesannya. Meh scroll lagi bawah ye.
Abaikan kulit megelupas kat hidung. kurang minum air. jangan tiru macam saya.
Opss..terkejut pulak tengok gambar besar gedabak ni kan. Saja bagi view separuh je. Kalau full view double terkejut pulak nanti. Lagi satu jerawat cepat kecut!..Itu kesannya dari segi luaran dan dari bahagian dalamnya memudahkan pembuangan toksik dalam badan.

Antara KELEBIHAN NURRAYSA BEAUTY COLLAGEN yang lain² :
  • Menjadikan kulit seluruh badan lebih cerah, gebu dan awet muda
  • Formula Anti penuaan dan awet muda
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus
  • Membuang toksik dalam badan
  • Mengatasi masalah jerawat, jeragat dan pigmentasi
  • Mencuci dan membina usus
  • Mengatasi masalah sakit lutut
  • Menguatkan akar rambut
  • Menjaga kesihatan kuku yang sihat
  • Merawat penyakit kulit.
Dan sebenarnya kecantikan kulit dan kesihatan kita bergantung pada pemakanan kita seharian juga dan pengambilan supplement lebih memudahkan dan membantu kita untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik dengan mudah serta berkesan. Ianya bermula dari dalam badan kita dan menyerlahkannya pada luaran.

Kadang kadang sesuatu produk itu berkesan bergantung pada permasalahan kita juga. Kalau kita mengalami masalah kulit yang teruk,ianya mengambil masa untuk kelihatan sihat dan cantik. Begitulah juga sebaliknya. Ianya memang mengambil masa cuma cepat atau lambat je. Paling penting Nurraysa Beauty Collagen boleh membantu anda dapatkan kulit yang glowing, flawless, cantik dan sihat.

Tak percaya? Cubalah sendiri. Dapatkan harga yang termurah dipasaran setakat ni sebelum harganya kembali normal RM150. Orang yang sibuk dan yang suka dengan pengambilan mudah macam ni patut dapatkan produk Nurraysa Beauty Collagen. Tiada alasan, tak sempat minum atau susah..kannn

Selamat untuk diambil :)

Boleh juga dapatkan Nurraysa Beauty Skincare yang mengandungi Sabun, serum dan krim untuk miliki kulit yang cantik.
Untuk maklumat lanjut 
website : nurraysabeauty.my
Facebook : www.facebook.com/NurraysaBeautyOfficial
Email : collagensoap@yahoo.com
atau boleh terus whatsapp/telegram : 0129072776

14 comments:

  1. wahh...tngah ada promosi... memang sedap..baru je habis makan.... kandungan2 bahan dia pun mmg sgt bagus untuk kecntikn :)

    ReplyDelete
  2. Wahh nampak berkesan untuk kulit Fiza.. Teruskan bersama produk ini ..

    ReplyDelete
  3. Ramai jugak yang duk bercakap mengenai produk ini sekarang ni ..Dah jadi bualan hanbat gitu ............

    ReplyDelete
  4. Rasanya sedap kan, Azwar pun dah cuba! :)

    ReplyDelete
  5. sabun dia pun elok jugak tengok review :D

    ReplyDelete
  6. produk baru ke ni ?? kalau ok macam nak pakai je, dah bape lama x pakai pencuci muka n cream muka

    ReplyDelete
  7. lepas bersalin ni boleh la akak guna...hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.