Kebaikan Kandungan di Dalam Produk Harum Malam

Kebaikan Kandungan di Dalam Produk Harum Malam tidak dapat di nafikan lagi dan ianya telah terbukti berkesan. Rata rata pengguna bersetuju tentang keberkesanan dan juga kehebatan produk Harum Malam termasuklah diri sendiri yang pernah merasainya.

Ini pek lama masa Fiza mula mula consume.
Harum Malam

Kebiasannya, untuk membeli sesuatu produk terutamanya makanan tambahan sudah semestinya kita sangat menitik beratkan soal kandungan bahan yang terkandung dalam produk tersebut. Produk yang baik adalah disebabkan kebaikan bahan bahannya. Setuju tak?

Bahan bahan yang terkandung dalam Produk Harum Malam adalah 100% ramuan asli bahan semulajadi daripada ekstrak buah buahan dan herba herba yang berkhasiat.

Fiza ringkaskan dalam bentuk gambar serba sedikit tentang Kebaikan Kandungan di Dalam Produk Harum Malam satu persatu okay. 

Ekstrak Ros @ Mawar
Sejenis Pokok bunga hiasan yang mempunyai bau yang harum/wangi dan kelopak yang cantik.

ekstrak ros Harum Malam

Ekstrak Sireh
Sireh sejenis pepohon yang menjalar dan memanjat pada batang pokok sekelilingnya. Bahan-bahan yang terdapat dalam daun sirih ialah kalsium nitrat, sedikit gula dan tannin

ekstrak sireh Harum Malam

Buah Tin
Dikenali dengan nama Ficus carica sejenis tumbuhan yang telah lama ditanam dari keluarga Moraceae. Buah ini juga dipanggil sebagai Buah Ara.

Buah Tin Harum Malam

Kismis
Kismis adalah buah anggur yang telah dikeringkan. Ia tidak mengandungi kolestrol atau lemak serta rendah kandungan garam. Ia membekal tubuh badan dengan banyak vitamin dan mineral yang penting seperti zat besi, potassium, magnesium, kalsium dan vitamin B1, B3 dan B6. Serta zat besi untuk pembinaan darah bagi pengangkutan oksigen ke otak dan ke seluruh badan

Kismis Harum Malam

Madu
Sejenis manisan dihasilkan oleh lebah menggunakan nektar bunga.

Madu Harum Malam

Goji
Buah Goji @Lycium sejenis herba yang berasal daripada Lycium chinense dan Lycium barbarum, tumbuhan yang biasa di dapati di Asia Timur.

Goji Harum Malam

Limau Purut
Limau purut atau nama saintifiknya Citrus hystrix berasal dari Asia Tenggara dan kini ianya terdapat hampir di semua Negara seperti di Malaysia, Indonesia, Thailand. Limau purut mempunyai rasa yang masam dan sedikit pahit.

Limau Purut Harum Malam

Strawberi
Buah Strawberi mengandungi Vitamin K, mangan, Folic acid, potasium, Riboflavin, Vitamin B5, Vitamin B6, magnesium dan omega-3. Lebih dikenali dengan nama latin Fragaria rosaceae. Seperti yang kita ketahui, buah Strawberi tumbuh menjalar dan kaya dengan vitamin C, juga mengandung fitonutrient dan antioksidan yang memerangi radikal bebas. Unsur antioksidan yang dipercayai memberikan warna merah pada buah Strawberi.

Strawberi Harum Malam

Pueraria Mirifica 
Herba Pueraria mirifica merupakan tumbuhan herba yang sangat terkenal di Thailand dengan khasiatnya yang pelbagai. Hasil kajian saintifik menunjukkan herba ini dapat mengembalikan keremajaan khususnya untuk wanita.

Pueraria Lobata Mirifica Harum Malam

Pueraria Lobata Sejenis tumbuhan yang kaya dengan Isoflavones, iaitu phytoestrogen yang membantu mengimbangkan dan menyelaras paras hormone wanita. Bahagian yang digunakan untuk tujuan perubatan tradisional ialah akarnya yang berbentuk seperti ubi.


Kayu Serapat
Herba Kayu Serapat atau nama saintifiknya Paramaria Leavigata merupakan herba terbaik untuk disyorkan kepada setiap wanita.

Serapat Harum Malam

Buah Delima
Buah Delima rasanya manis manis segar dan digelar superfruit mengandungi antioksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik berupaya melindungi kalenjar payu dara, organ paru-paru dan jantung atau sistem kardiovaskular. Buahnya bulat hampir sebesar limau. Berkulit keras, merah kecoklatan atau agak ungu. Isi buahnya terdiri dari butiran-butiran merah seperti kristal. 

Buah Delima Harum Malam

Manjakani Manjakani adalah sejenis puru atau benjolan yang terhasil daripada kulit sesetengah pokok hasil dari tidak balas pokok terhadap serangan sejenis tebuan (cynipsh gallae tinctoria). Serangan ini menyebabkan kulit pokok akan bertunas dan apabila tebuan mengeluarkan larva, larva ini akan mengeluarkan sejenis bahan kimia yang merangsang kepada pertumbuhan puru.

Manjakani Harum Malam

Senna
Senna merupakan sejenis daun yang lebih dikenali sebagai daun jati cinayang telah digunakan sejak abad ke-9 oleh doktor Arab sebagai ubat dan telah dikenal sebagai ramuan pembersihan.

Senna Harum Malam

Nampak tak betapa banyaknya kebaikan dalam setiap bahan yang ada dan setiap bahan mempunyai khasiat yang lebih kurang sama sebenarnya. Dengan itu, secara umumnya Kebaikan minuman kesihatan Harum Malam adalah untuk:
  • Membantu menyegar dan menyihatkan badan.
  • Mencantikkan dan menaikkan seri wajah.
  • Membantu menghilangkan bau badan dan mulut.
  • Melegakan panas badan.
  • Menegangkan payudara.
  • Memulihkan rasa rapat.
  • Mengencang otot kewanitaan.
  • Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
  • Menambah keharmonian suami isteri.
  • Menyihatkan rahim.
  • Mencantikkan payudara agar sihat dan montok.
  • Bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
  • Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
  • Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
  • Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
  • Mengurangkan tekanan dan tension
  • Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
Jika anda tergolong dalam golongan di bawah ini, memang sesuai untuk mengamalkan pengambilan produk Harum Malam.
  • Wanita Berkahwin
  • Anak Dara
  • Wanita Berpantang
  • Sesuai untuk yang menyusukan anak
  • Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas
Cara pengambilan
Pagi : 1 sudu sebelum sarapan
Malam : 1 sudu sebelum tidur

Pengambilan Harum Malam

  • Boleh diminum terus
  • Pastikan guna sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu, dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya.
  • Boleh simpan dalam peti sejuk .
  • Produk Harum Malam Halal dan lebih 7 tahun dalam pasaran..
  • Boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi.
Pantang Larang Harum Malam
  • Elakkan minuman berais
  • Ibu mengandung tidak dibenarkan takut akan mengalami kesukaran bersalin (sempit).
  • Minum ikut sukatan yang dibenarkan sahaja ( Tidak digalakkan mengambil lebih dari sukatan )
  • Untuk kesan yang maksimum,amalkan setiap hari.
Kesan Pengambilan Harum Malam
Dari pengalaman, selepas pengambilan Harum Malam Fiza rasa badan memang extra hot bertenaga, bau badan kurang ketika berpeluh! Menambahkan stamina/tenaga untuk aktiviti harian. Memang sesuailah dengan diri sendiri yang sibuk ni. Kulit pun semakin sihat.

Entry Kelebihan Harum Malam yang telah mendapat traffic yang tinggi sejak Fiza post dari bulan March lepas. Sangat laris dan ramai mencari produk Harum Malam ni sebenarnya


Pastikan beli yang original ye.
Original Harum Malam
Credit image :legacysecret.com


RM 33 Semenanjung 

RM39 Sabah & Sarawak

Isipadu : 250 ml

Berat : 580 gram
Untuk maklumat lebih lanjut dan pembelian

0129072776

Sumber gambar dan bahan dari  google

with love,
Sihatimerahjambu

Comments

  1. Akak pun ambik harum malam..setahun lebih dah..memang puas hati..:)

    ReplyDelete
  2. hoho..hri tu ada tgk di kedai jamu mall jual..tpi mcm xbrani nk try..hoho..

    ReplyDelete
  3. kreatifnya entry kak fiza... terbaiklah... :D

    ReplyDelete
  4. bagusnyaa info produk ni.. bahan2 dia sgt bagus... lepas habis susuk dara nk try harum malam pula la

    ReplyDelete
  5. akak pun penah try..tp sempat sebulan je pastu pregnant..lps besalin nnt nk consume blk..mmg terbaekkk..

    ReplyDelete
  6. Dah hbis dh sebotol... Tggu thn depan pula repeat... Hehe...

    ReplyDelete
  7. Blm prnh cuba, rata2 org ckp memg brkesan

    ReplyDelete

Post a Comment

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum.

Sekian Terima kasih.