Prototaip Proton Zaara 2014


prototaip Proton zaara

Prototaip Proton Zaara 2014 yang di reka oleh Rosdi Osman sangat menarik perhatian bagi peminat kereta yang jenis sporty terutamanya remaja lah kan. Diberi Nama Proton Zaara, agak comel pulak nak menyebutnya. Kalau dimiliki oleh jejaka dah tentulah di anggap kekasih pertama yang bernama Zaara..eh? Boleh pulak. Ye lah, lelaki kan sayang kereta lebih. kalau boleh nak tidur dalam kereta. Lagi² dapat kereta camni. Tak nak keluar kereta lah kot..Calar sikit pun tercalar hati..gitu..hehehe

Proton Zaara mengekalkan design dua pintu macam Satrion Neo Gti dan design untuk Proton Zaara ni lebih awesome! Mungkin disebabkan Proton tak menghasilkan kereta Satria Neo lagi then keluarkan dengan design baru Proton Zaara ni. Nampak sangat menarik!

Bila launch? Ini hanya protaip sahaja. Kenalah tunggu berita dari proton. Berapa pulak harganya? Kalau harga affordable pasti ramai nak beli kan..Bolehlah mula kumpul duit dari sekarang.hehehe

prototaip Proton zaara

Tentang specification dan overview tu kenalah tunggu info nanti ye.Sabar sabar...

prototaip Proton zaara

Terbekenan pulak haishh..tapi Fiza cuma biasa bawak kereta comel kecik je..Kereta besar tak berapa nak confident bawak lagi² parking..agak failed..Al maklumlah, jarang sangat drive..Kalau dulu lainlah, hari²drive pergi kerja. Sesekali je drive sekarang. Kalau dapat Proton Zaara ni memang dok sebelah je la..hikss

 Notapink : Malaysia maju setapak lagi dalam menghasilkan design kereta yang hebat. Kena bangga dengan usaha yang dibuat :). Siapa lagi nak bangga kan.

Credit Image : Google

13 comments:

  1. cantiknya! dah la prototype buat kaler tu..mcm cerita zara dalam love u mr arrogant pulak..cun lar, tpi keretea ni mmg sesuai utk org bujang la kan..klau dah berfamily mau trsepit dlm tu..hehe..

    ReplyDelete
  2. Tergoda dengan tayar nya. Huaaaa smart2 tapi ada dua pintu je. Hurmmmmm

    ReplyDelete
  3. Hehehe sesuai la bg yg muda mudi tapi tak sesuai la untuk kita yg keluarga besar ni ..
    Kita satu family dah 5 org sekali ngan ank2 ..tak sesuai la kot huhuhu..
    Seyess masa mula2 tgk aritu MEMENG CANTIK ..

    ReplyDelete
  4. Erkk... Nmpk sporty tpi nma cam anak saya... Hehe

    ReplyDelete
  5. untuk orang yang bujang boleh la.tapi bukan untuk penggunaan jangka panjang.yang kaya atau nak beli kereta sekadar untuk koleksi boleh la beli...tak sesuai untuk yang dah berkeluarga dan yang gunakan kereta sebagai keperluan..

    ReplyDelete
  6. Cantiknya lahai si zaara nih terbekenan hehe

    ReplyDelete
  7. sporty habis.. menggugat jiwa je tgk gambar..

    ReplyDelete
  8. teringin plak nak ada kereta sendiri..macho kereta ni..

    ReplyDelete
  9. pehh ! smart oo.. huhuu .. tergugatt seh

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.