Nikko Placenta White Produk Pemutihan dan Rawatan Kulit Terbaik


Nikko Placenta White Produk Pemutihan dan Rawatan Kulit Terbaik yang telah menjadi fenomena terbaru dalam produk pemutihan kulit. Nikko Placenta White Baru je dilancarkan awal bulan April ini, tapi dah ramai yang mencuba dan berpuas hati. Almaklumlah, semua orang sukakan kecantikan. Dalam menjaga kecantikan, perlulah memilih produk yang bersesuaian dengan kita. Betul tak? 

Bagi mereka yang hendak dapatkan kulit yang putih dan sihat serta cantik, Nikko Placenta White adalah jawapannya. Selain memutihkan kulit, ia juga boleh merawat kulit. Selalunya kalau kita nak membeli sesuatu produk kecantikan ni mesti kita fikirkan soal kandungan bahan yang digunakan, jenis (powder, tablet atau liquid), fungsi, kesan dan juga harga. Mesti ambil tahu dan survey dulu kan. Jom kita berkenalan dengan produk Nikko Placenta White.


Apakah Nikko Placenta White

Nikko Placenta White adalah produk pemutih dan juga rawatan kulit yang didatangkan dalam bentuk tablet. Bagi yang tak suka jenis powder. Boleh consume jenis tablet ni.

Kandungan Nikko Placenta White

Mungkin ada yang tertanya-tanya pasal placenta. Ini bukan placenta seperti yang korang fikirkan. Sebenarnya ia adalah protein dalaman  ikan salmon yang bagus untuk anti penuaan dan melambatkan berlakunya monopaus.

Dalam satu botol Nikko Placenta White ni ada 60 tablet dan tablet ini berperisa strawberry. Takdelah korang fikir macam ubat kan sebab rasa strawberry kan sedap. Setiap satu tablet yang mengandungi 3 elemen aktif dan beberapa bahan lain  seperti :

  • Glutathione dan Collagen : untuk kulit gebu dan putih
  • Vitamin C : anti jerawat dan  perbaiki struktur kulit
  • Protein Salmon Placenta : Protein dalaman ikan salmon yang bagus untuk anti penuaan dan melambatkan berlakunya monopaus seperti yang telah diterangkan tadi.

Fungsi Nikko Placenta White

  • Memutihkan muka dan badan
  • Menghapuskan jerawat
  • Membaiki struktur kulit dan menghilangkan parut
  • Menghilangkan kulit berminyak
  • Melambatkan monopaus
  • Melambatkan proses penuaan
  • Mengecilkan liang pori

Cara Pengambilan

1 botol Nikko Placenta White di ambil selama 1 bulan. Hanya  perlu makan 1 biji selepas sarapan dan 1 biji selepas makan malam.  Boleh di telan terus atau dihisap. Salah satu cara yang mudah juga ni. Macam gula gula pulak dah.

Status produk 

Nikko Placenta White  telah pun lulus ujian Makmal dan sekarang menunggu sijil dari KKM [ yang mana ia mengambil masa 5 hingga 6 bulan ]. Ia juga dihasilkan oleh kilang bertaraf GMP serta HALAL. Tiada lagi keraguan untuk memilih Nikko Placenta White ni ye. Consume tanpa keraguan.  

Kesan Pengambilan Nikko Placenta White

Kesan adalah bergantung kepada jenis kulit dan komposisi nutrien seseorang juga. Kalau kulit sensitif dan bermasalah ambil masa sikit tapi kalau takde masalah kesan boleh dilihat dalam masa 10 hari sahaja. Cuba tengok gambar dan testimonial pengguna Nikko Placenta White ni.







Kelebihan Nikko Placenta White

Antara kelebihan yang paling bagus tentang Nikko Placenta White, ia boleh diambil oleh ibu mengandung, ibu menyusu dan juga wanita yang sedang haid. Tapi kena kurangkan pengambilan berkafein dan banyakkan minum air kosong ye untuk dapatkan kesan yang lebih cepat.

Harga 

Satu botol berharga :
RM 90.00 untuk semenanjung
RM95.00 untuk sabah dan sarawak

Cara pembelian  dan untuk maklumat lanjut boleh hubungi :

Website : www.beautybynikko.co
Facebook : https://www.facebook.com/nikkoplacentawhite
Instagram : @Placenta_White
Contact Number : 013-3633 244

Last but Not least, produk ini adalah 4 in 1 okay. Worth to buy. So bolehlah mencuba :)




Contest Placenta White By Nikko 

di anjurkan oleh
www.terbaek.net

dan ditaja oleh
Placenta White By Nikko-nikkobeauty.com.my
duniafarisya.com
www.faridlaham.com


6 comments:

  1. product baru ye fiza.. perisa strawberrry.. mst best.. baca review pn rasa mcm dah trtarik utk cuba.

    ReplyDelete
  2. good luck fizah.. mcm2 produk skrg. as a pengguna kita kena pndai memilih kan ;)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum yangg, semoga berjaya dan murah rezeki ya ~~~

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri.
Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan.
Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata-kata maki hamun atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan.
Begitu juga dengan unknown profile. Harap Maklum. Sekian Terima kasih.

Powered by Blogger.