DAPATKAN HARGA ISTIMEWA UNTUK PEMBACA BLOG SIHATIMERAHJAMBU

afzalsukasuki

Friday, March 2, 2012

BiQa,Happy birthday!

Teringat lagi kek besar hadiah dari BiQa,walaupun bukan real tapi cukup puas menjamu mata.Kek beso! Siapa yang tak suka kan.Sure la suka.Fiza tak mampu buat kek,hanya ini termampu untuk buat BiQa tersenyum hari ni.Suka tak suka tak?
BiQa, 
you're  1 year older now,
1 year smarter now,
1 year bigger now
and now you're 1 year closer to all your wishes.
Happy Birthday My dear~

Hari lahir adalah hari yang dinanti setiap tahun dan hargai setiap apa yang orang lakukan untuk kita.Put smile on your face.Always~

Terima kasih Keri Ikhwan atas pertolongan memberikan gambar BiQa.^__^.

Notapink : Nak tempah vector potrait.Click>>[HERE]

14 comment (s):

.: iEyLa :. said...

happy birthday cik biqa!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hari lahir buat biqa yer ♥

Anum said...

happy b'day

merahitujambu said...

keri tu simpan je gambar bika eh..XD..cantik bika ni

Phat said...

selamat hari lahir kepada Biqa..tq biqa sebab jadikan phat watak dalam salah satu cite katun biqa dulu hehe

Cik Azizah said...

happy birthday adik biqa.. hope ur wish come true :)

Bui Junaidi said...

BIQA..NAMA YG UNIK
HEPI BUFFDAY BIQA

Bulan Bintang said...

happy birthday cik biqa :)

semoga makin cantik , dan makin maju dlm pembikinan cerita !

diana said...

selamat hari jadi biqa..:)

keri ikhwan said...

berdirinya saya di sini untuk menyangkal dakwaan merahitujambu haha

MaYa MustWany said...

cantik 2.3.12 hihihihi
happy birthday gak kat biqa

Aida Omar said...

Selamat Hari Lahir sabikah :) May Allah bless you..

steffany daph said...

dah besar yer dia (: . happy birthday to cik biqa. moga sihat sentiasa.

shida'R said...

happy befday biqa :)