Denaihati.com


Cerita afzalsukasuki

Friday, March 02, 2012

BiQa,Happy birthday!

Teringat lagi kek besar hadiah dari BiQa,walaupun bukan real tapi cukup puas menjamu mata.Kek beso! Siapa yang tak suka kan.Sure la suka.Fiza tak mampu buat kek,hanya ini termampu untuk buat BiQa tersenyum hari ni.Suka tak suka tak?
BiQa, 
you're  1 year older now,
1 year smarter now,
1 year bigger now
and now you're 1 year closer to all your wishes.
Happy Birthday My dear~

Hari lahir adalah hari yang dinanti setiap tahun dan hargai setiap apa yang orang lakukan untuk kita.Put smile on your face.Always~

Terima kasih Keri Ikhwan atas pertolongan memberikan gambar BiQa.^__^.

Notapink : Nak tempah vector potrait.Click>>[HERE]

14 comments:

  1. keri tu simpan je gambar bika eh..XD..cantik bika ni

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir kepada Biqa..tq biqa sebab jadikan phat watak dalam salah satu cite katun biqa dulu hehe

    ReplyDelete
  3. happy birthday adik biqa.. hope ur wish come true :)

    ReplyDelete
  4. BIQA..NAMA YG UNIK
    HEPI BUFFDAY BIQA

    ReplyDelete
  5. happy birthday cik biqa :)

    semoga makin cantik , dan makin maju dlm pembikinan cerita !

    ReplyDelete
  6. berdirinya saya di sini untuk menyangkal dakwaan merahitujambu haha

    ReplyDelete
  7. cantik 2.3.12 hihihihi
    happy birthday gak kat biqa

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Lahir sabikah :) May Allah bless you..

    ReplyDelete
  9. dah besar yer dia (: . happy birthday to cik biqa. moga sihat sentiasa.

    ReplyDelete

My blog is around for the long haul because I 'm really appreciate our relationships with one another above just about everything else. A blog entry isn’t just a block of text, but a slice of humanity and an opportunity to begin a real conversation.Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much!