Denaihati.com


Cerita afzalsukasuki

Monday, February 27, 2012

Siapa lagi cute?QiQi atau Lulu?

Korang ada bela kucing?Korang pencinta kucing?Meh la vote mana satu kucing pilihan anda.Ni bukan pertandingan.Cuma saja suka suka je.QiQi kucing Fiza dan Lulu kucing Mr A.Dia dok sebok cakap kucing dia cute dari kucing Fiza..

Tapi QiQi the cutest kan?hihi..Jom vote suka suka je ^__^

Notapink : Sudah semestinya Fiza vote untuk QiQi ^___^

18 comments:

  1. ida pencinta kucing =). ida nak vote untuk QiQi..mata die buat ida terpikat..rasa mau peluk cium je =).

    ReplyDelete
  2. dya pun vote qiqi..cute muke dia

    ReplyDelete
  3. dya pun vote qiqi..cute muke dia

    ReplyDelete
  4. quite similar la fiza...tapi kan mata si QIQI nie bulat benauuuu...;) akak nak pinjam mata dia jap! haha

    ReplyDelete
  5. cute nye.. both cute.. serious nak !.. uhu!!

    ReplyDelete
  6. sama je muka dua2 tu.. Qiqi lg cute kot sebab mata dia lg bulat

    ReplyDelete
  7. qiqi cute..
    cian lulu..pun cute gak
    tapi qq cute lebih..gebunya..

    ReplyDelete
  8. BULATNYA MATA QIQI..COMEL..

    KAK BUI PILIH LULU..HEHEHE

    ReplyDelete
  9. syieda penakut kucing. tapi suke tengok bile ade org pegg kucing tu..

    vote QiQi..! haha

    ReplyDelete
  10. oh yeahhh !! geram geram...rindu kucing kt umah. *-*

    ReplyDelete

My blog is around for the long haul because I 'm really appreciate our relationships with one another above just about everything else. A blog entry isn’t just a block of text, but a slice of humanity and an opportunity to begin a real conversation.Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much!