KEK PISANG GEBU KUKUS

Today nak share resepi KEK PISANG GEBU KUKUS home made by my akak!I lom blajar lagi buat kek ni ye..harap maklum!sebelum terai,teng0k dulu pitcha bawah neh..sangat gebu kan..kan kann..kalau makan lagi la tersangat besh nyer.rase nak lempang pipi sendiri..muahahaha..takmo cakap banyak..sape nak tera…

RESEPI CRISPY CHEEZY WEDGES

Hai. kembali sekali lagi dalam rancangan masak memasak bersama chef sihatimerahjambu..0ke arini nak bg resepi baru..tak de la baru sangat..boleh dikire baru jugak lah dalam belog ni..sesaje nak cube resepi neh..yela nk g kepsi jauh plak ye..so buat kat umah je pon da oke..rase lebih kurang je.yee.…

Resepi Kek Batik Sihatimerahjambu

Hai puan-puan. Hari ni Fiza nak kongsi resepi "kek batik sihatimerahjambu"Ppss..bukan warna merahjambu ye. Cuma nama je. Sebenarnya Fiza buat entri ni request resepi dari cik leya bulan lepas lagi. Kalau kau orang nak mencuba resepi kek batik sihatimerahjambu cara Fiza masak, silakan men…
back to top